HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan is dat best acceptabel.
Ik keur het goed, interesse in dat geld te spenderen om buffer te worden? Extra info via p.m.

Nee, wij hebben amper invloed op de bonus. De ene helft is afhankelijk van het lokale bedrijfsresultaat en de andere helft van het globaler bedrijfsresultaat.Dan is dat best acceptabel.
Je hebt dus geen extra uren moeten aanwezig zijn ervoor?
Dus eigenlijk verdien je die bonus helemaal niet?Nee, dat ik de hele dag DBB in de tijd van de baas heeft geen invloed op de bonus. De ene helft is afhankelijk van het lokale bedrijfsresultaat en de andere helft van het globaler bedrijfsresultaat.

Jawel, want alleen samen kunnen we onze doelen behalen.
Dan zie ik mijn bijdrage/aandeel ook wel verschijnen. Ik zal ff een Tikkie sturen.Jawel, want alleen samen kunnen we onze doelen behalen.
Jij bent toch ambtenaar, ik betaal je al genoeg.Dan zie ik mijn bijdrage/aandeel ook wel verschijnen. Ik zal ff een Tikkie sturen.
ZOMERtijd 🌞
waar woont jouw huis??
.. bij ons staat er 10 graden en 4 mm regen.. 
Het is op basis van bioresonantie.Heeft iemand wel eens onderstaande test gedaan? Ben benieuwd in hoeverre dit accuraat is.

Wetenschappelijk bewijs biosresonantie
In de wetenschappelijke geneeskunde wordt zelfs een succesvolle methode ter discussie gesteld als het wetenschappelijke bewijs daartoe ontbreekt. Een groot voorbeeld is de klassieke homeopathie die al meer dan 175 jaar zeer verdienstelijk werkt maar het nog steeds zonder wetenschappelijke erkenning moet doen omdat degenen die voor officiële erkenning verantwoordelijk zijn haar niet willen begrijpen (alhoewel er wel positieve wetenschappelijke onderzoeken bekend zijn).
What the f**k heb je hier aan dan? Niets is open. Alles is fuckdup. Jullie fucking tatta's zijn zeker blij dat jullie weer kunnen bbq’en met jullie fucking driekwart broeken met bruine sandalen en witte sokken.
Alles is al fuckedup inderdaad, laat het weer dan in ieder geval niet fuckedup zijn.What the f**k heb je hier aan dan? Niets is open. Alles is fuckdup. Jullie fucking tatta's zijn zeker blij dat jullie weer kunnen bbq’en met jullie fucking driekwart broeken met bruine sandalen en witte sokken.
Bij zo'n beatysalon hier in de buurt mag je wel je tanden laten bleken, maar je mag niet in diezelfde toko, in je eentje onder een zonnebank gaan liggen inderdaadDe zonnebank moet gewoon ff open gaan
gay shit in dit land

Is toch logischBij zo'n beatysalon hier in de buurt mag je wel je tanden laten bleken, maar je mag niet in diezelfde toko, in je eentje onder een zonnebank gaan liggen inderdaad![]()