MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    76

Users who are viewing this thread

Biomek

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
25 apr 2013
Lengte
1m86
Massa
113kg
Vetpercentage
12%
Jullie amateurbiologen vergeten dat de Turkse dames niet zo extreem harig zijn... Tenminste, dat hoop ik. @Brab0?
De turkse dame die ik heb gehad was harig als fuck. Ze was geschoren hoor, maar ik wist wat er allemaal geschoren was.

Brab0

Omertà
Elite Member
Lid geworden
30 jan 2017
Ik ook niet, vrouwtje wilt niet..

jammer, Turkije is niet verkeerd nu de lira zo laag staat... en ff mijn koffer vullen met hgh natuurlijk :)

nee gewoon, misschien hebben ze daar strenge winters? Ik heb zelf amper lichaamsbeharing, maar in het land van mams is het altijd 30 graden

Overtuigen om naar een 5 sterren all-in hotel te gaan. Zeker nu je een kleine hebt. Is super goed geregeld.

imnewhere

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
18 jan 2012
Lengte
1m80
Massa
65kg
Ik spot zojuist de overbuurvrouw door het slaapkamerraam heftig aan het zweten op een crosstrainer. :eyebrow:

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Ik spot zojuist de overbuurvrouw door het slaapkamerraam heftig aan het zweten op een crosstrainer. :eyebrow:
download (3).jpeg

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
@Sanca Saxon pro tip: je bent deze berichten nog vergeten te verwijderen. Deze kunnen wellicht ook als ''bashen'' worden geïnterpreteerd. En waarom had je de convo gewoon niet verplaatst naar het Battle topic? Het begon net interessant te worden met mijn twee geliefde internetvrienden Patje en Bert.

bashen.jpg

Gremlin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2020
Lengte
1m65
@Sanca Saxon pro tip: je bent deze berichten nog vergeten te verwijderen. Deze kunnen wellicht ook als ''bashen'' worden geïnterpreteerd. En waarom had je de convo gewoon niet verplaatst naar het Battle topic? Het begon net interessant te worden met mijn twee geliefde internetvrienden Patje en Bert.

Bekijk bijlage 524557
Wat heeft Sanca er nu weer mee temaken? Je weet best dat ik wat (2?) berichten heb gerapporteerd, die zijn gewoon verwijderd. That's it

Sanca Saxon

Resurrected
Super Mod
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
9 mei 2006
Lengte
1m78
Massa
106kg
Vetpercentage
1%

Bekijk bijlage 524557
In dat afvoerputje van het forum staat al genoeg onzin.

th0maz

Ripped Bodybuilder
Relnicht
photoshop-master
Lid geworden
13 jul 2013
Wat heeft Sanca er nu weer mee temaken? Je weet best dat ik wat (2?) berichten heb gerapporteerd, die zijn gewoon verwijderd. That's it
Hey, daar is mijn favoriete stalker weer. Ik heb het niet eens bij naam genoemd, maar toch voelt het zich geroepen om erop te reageren. Of praat ik toch tegen Patje? Ik dacht dat je niet verder ging met modder gooien?

Nee hoor, alle latere berichten van mij, jou en Bert zijn ook verwijderd. En daarbij zit er ook nu een slotje op. Wie denk je dat dat gedaan heeft? En waarom wordt er dan geen slotje op het Battle topic geplaatst?

Gremlin

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 jul 2020
Lengte
1m65
Hey, daar is mijn favoriete stalker weer. Ik heb het niet eens bij naam genoemd, maar toch voelt het zich geroepen om erop te reageren. Of praat ik toch tegen Patje? Ik dacht dat je niet verder ging met modder gooien?

Nee hoor, alle latere berichten van mij, jou en Bert zijn ook verwijderd. En daarbij zit er ook nu een slotje op. Wie denk je dat dat gedaan heeft? En waarom wordt er dan geen slotje op het Battle topic geplaatst?
Ja, naar aanleiding van wat is dat dan geweest? Nogal onterecht he, als je @Sanca Saxon daar dan de schuld van geeft

Ja, heet ook Patricia. Behalve de naam zijn er 0,0 overeenkomsten tussen mij en die pat/kat/cringe/weet ik veel wat haar naam was.

Naar boven