Robin
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.561
- Lengte
- 1m80
Je vroeg nochtans iemand om daar nog meer onzin in te zettenIn dat afvoerputje van het forum staat al genoeg onzin.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je vroeg nochtans iemand om daar nog meer onzin in te zettenIn dat afvoerputje van het forum staat al genoeg onzin.

Zoals 'de vieze man' die bonbons komt proeven?ik vond je altijd al een vreemde blik hebben bij big gym wanneer je in de buurt van de cardio bezig was
Hey, daar is mijn favoriete stalker weer. Ik heb het niet eens bij naam genoemd, maar toch voelt het zich geroepen om erop te reageren. Of praat ik toch tegen Patje? Ik dacht dat je niet verder ging met modder gooien?Wat heeft Sanca er nu weer mee temaken? Je weet best dat ik wat (2?) berichten heb gerapporteerd, die zijn gewoon verwijderd. That's it
Ja, naar aanleiding van wat is dat dan geweest? Nogal onterecht he, als je @Sanca Saxon daar dan de schuld van geeftHey, daar is mijn favoriete stalker weer. Ik heb het niet eens bij naam genoemd, maar toch voelt het zich geroepen om erop te reageren. Of praat ik toch tegen Patje? Ik dacht dat je niet verder ging met modder gooien?
Nee hoor, alle latere berichten van mij, jou en Bert zijn ook verwijderd. En daarbij zit er ook nu een slotje op. Wie denk je dat dat gedaan heeft? En waarom wordt er dan geen slotje op het Battle topic geplaatst?
Je bent anders ook enkele vijzen kwijt hoorBehalve de naam zijn er 0,0 overeenkomsten tussen mij en die pat/kat/cringe/weet ik veel wat haar naam was.
Het is onterecht, omdat het niet gebeurd is? Of het is onterecht omdat jij het zegt? Waarom voel jij je telkens geroepen om het voor iedereen op te nemen? En wat heeft ervoor gezorgd dat jij denkt te bepalen hoe of wat? Ik zie volgens mij geen rode blok met mod onder jouw naam staan. Of begin ik hier fucking kleurenblind te worden?Ja, naar aanleiding van wat is dat dan geweest? Nogal onterecht he, als je @Sanca Saxon daar dan de schuld van geeft
Ja, heet ook Patricia. Behalve de naam zijn er 0,0 overeenkomsten tussen mij en die pat/kat/cringe/weet ik veel wat haar naam was.
Net als je jezelf overal in probeert te mengen om internetvrienden te maken.O, sorry. Hier zijn we bijna allemaal inteelt, tenminste aan de kust.Er wonen bijna 90 miljoen mensen in dat land. Variatie genoeg![]()
En in welke mate het bij de buurvrouw hangt, denk ik...
Ellendig mannetjeWeekje niet kunnen trainen maar ik mag zo weer. Blijf ik blessurevrij of zit ik zo weer in de lappenmand? Ik ben echt een brok ellende als het op sporten en blessureleed aankomt. 🤣🤣
Echt he
Hier een weekje

ik kan BB ook niet achterstevoren typen@Brab0 : wedden dat jij halloween niet achterstevoren kunt typen?

Ik word fucking zenuwachtig van dat verfrommelde hoopje met kabels aan de linkerkant.
Ja t was ff niet andersIk word fucking zenuwachtig van dat verfrommelde hoopje met kabels aan de linkerkant.