Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
www.instagram.com
HeerlijkMijn zoontje die mij aan het trollen is.
Elke keer als ik hem een hapje geef bijt hij op de lepel en schiet hij in de lach omdat ik de lepel niet uit zijn mond krijg![]()

Is er een nieuwe Sterkste Man van Belgisch Limburg in aantocht? Sanca Jr.?Heerlijk
Die kleine kereltjes zijn ook al verrassend sterk!
Heerlijk
Die kleine kereltjes zijn ook al verrassend sterk!

Gelukt dus!Blijkbaar heb je het achterwiel eruit gehaald. Dan moet je ook weer de naafversnelling afstellen, in de 4de versnelling moeten dan de streepjes tegenover elkaar staan. Bij een fietsenmaker buigen ze de achtervork uit, daar kan je als particulier ook een apparaatje voor kopen, dan duurt het 10x zo kort. Inderdaad een lastige klus de eerste keer.
Ik begreep schijfrem niet, er zit volgens mij een naafrem op, misschien met een koelschijf. En versnellingskabels (meervoud)
En het niet op druk kunnen brengen/verkeerde maat verhaal begreep ik ook niet, dat lukt alleen niet als de binnenband VEEL te groot is. Maar volgens mij is er maar 1 maat (diameter), 28 inch.
Maar petje af als het je lukt, dit is het lastigste karweitje aan een fiets dat ik me kan voorstellen. Hoewel je bij een paar andere klusjes ook speciaalgereedschap nodig hebt.
Ondanks gebrekkig gereedschap.Als hij daar interesse voor toont wel, ik ga het sowieso wel een beetje aanmoedigen natuurlijkIs er een nieuwe Sterkste Man van Belgisch Limburg in aantocht? Sanca Jr.?

heb ik gezien bij "home video"daar kwam ik vorige week ook achter bij mijn jongste zoon.
We waren een balletje aan het trappen. Hij legt de bal voor mij en ik moest mijn benen uit elkaar houden zodat hij de bal erdoorheen kon ‘schieten’. Hij haalt aan en trapt goed hard. Helaas raakt hij niet de bal maar mijn zak.
god***domme dat deed pijn zeg.

fixed
Goed gedaan. Bij zo'n stadsfiets kan een band vervangen tegenvallen, de achterwielconstructie is hopeloos.Banden van wielrenfiets en stadsfiets vervangen, dus we zijn weerdebielmobiel.
Gelukt dus!Ondanks gebrekkig gereedschap.
Bedoelde inderdaad naafversnelling. Versnellingen doen het prima (ik had deze gewoon exact op hetzelfde punt bevestigd als losgehaald, dus hoefde niets meer af te stellen). Remmen moeten nog wel beter afgesteld worden, maar die waren al k*t.
Al dat lichaamshaar van je gaf geen bescherming? Waar is het dan voor...daar kwam ik vorige week ook achter bij mijn jongste zoon.
We waren een balletje aan het trappen. Hij legt de bal voor mij en ik moest mijn benen uit elkaar houden zodat hij de bal erdoorheen kon ‘schieten’. Hij haalt aan en trapt goed hard. Helaas raakt hij niet de bal maar mijn zak.
god***domme dat deed pijn zeg.
Al dat lichaamshaar van je gaf geen bescherming? Waar is het dan voor...
Nog nooit in Turkije geweest, zou er wel eens willen motorrijden. Hoezo?
Ik ook niet, vrouwtje wilt niet..Nog nooit in Turkije geweest, zou er wel eens willen motorrijden. Hoezo?

het kan behoorlijk koud zijn gedurende winter in Turkije , koude Bosporus wind en in de bergen word het ook goed koudNog nooit in Turkije geweest, zou er wel eens willen motorrijden. Hoezo?