apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Komt mij bekend voor.Het zijn clienten van 18 t/m 30 jaar ongeveer maar hebben het verstand van een 4 jarige.
#simp
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt mij bekend voor.Het zijn clienten van 18 t/m 30 jaar ongeveer maar hebben het verstand van een 4 jarige.
Gefeliciteerd!
En niets dan respect voor wat je doet! 't lijkt mij geen doelgroep waarbij je een masker kan ophouden enzo, knap!
Thanx allemaalGoed bezig en veel succes! Die afwisseling tussen kantoorwerk en praktijk zo door de week heen maakt het wel erg aantrekkelijk en afwisselend![]()

Ik weet niet wat beter is: normale mensen die zich als een mong**l gedragen, of mong*len die denken dat ze normaal zijnIig al wat ervaring op kunnen doen hier op het forum

Een echte heeft een reden (of oorzaak), voor al die 'normalen': wat is jouw excuus?Ik weet niet wat beter is: normale mensen die zich als een mong**l gedragen, of mong*len die denken dat ze normaal zijn![]()
Pas je op dat je nu niet teveel gaat doen?Ik krijg net van een collega te horen dat vandaag het protocol om het terrein te mogen betreden aangescherpt is. Bij thuisquarantaine van één van de huisgenoten mag je niet zonder meer op je werkplek verschijnen.![]()
Feli! De afwisseling tussen ICT en “het werkveld” vond ik indertijd ook erg fijn.Onlangs vertelde ik jullie dat ik een kans kreeg om bij hetzefde bedrijf als begeleider gehandicaptenzorg te werken.
Op 22 maart heb ik een meeloopdag gehad en het beviel me wel dusdanig dat ik het een kans ga geven. De collega’s zijn tof en gezellig en ik voelde me erg welkom. Ook verzekerde ze mij dat ik dit (als persoon) makkelijk zou kunnen.
Ook alle clienten ontmoet die er wonen en alleen op de meeloopdag heb ik me al kapot moeten lachen om een paar van hen
Het zijn clienten van 18 t/m 30 jaar ongeveer maar hebben het verstand van een 4 jarige. Er zit er één tussen die zou ik als 10 jarige inschatten, dus relatief gezien kan je daar nog een gesprek mee voeren.
Op 1 juli ga ik beginnen. Ik ga voor 16 uur als begeleider werken en voor 20 uur blijf ik afdeling ICT werken. Er moesten even wat dingen afgestemd worden maar dat is nu allemaal besproken.
Ben benieuwd 🤙🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻
.Mijn vrouw is er niet echt blij mee trouwens.Pas je op dat je nu niet teveel gaat doen?
Je komt touwen beetje op je werk om te ontspannen van je gezin.
Als mijn bedrijf hetzelfde coronabeleid had gehad als die van jou dan hoopte ik dat die maatregelen tot in de eeuwigheid zouden duren.Mijn vrouw is er niet echt blij mee trouwens.
Het betekent niet dat ik automatisch een aantal dagen pertinent niet mag komen. Maat het is aan de manager van de fabriek om het besluit te nemen samen met de arboarts. Bij buitensporig overwerk of een dreigender fabriekstop zal ik gewoon moeten gaan werken en zal ik te allen tijde een speciaal mondmasker moeten dragen als ik met meerdere personen in dezelfde ruimte ben.
In de praktijk komt het er op neer dat ik 99% zeker pas volgende week maandag weer hoef te gaan werken.
Dat kan ik echt niet kijkenAl deze kerel zijn lifts doen zeer aan mijn rug als ik er naar kijk, wel grappigwww.instagram.com

ShiiiitAl deze kerel zijn lifts doen zeer aan mijn rug als ik er naar kijk, wel grappigwww.instagram.com
Hoe lang zou dit goed gaan voordat de discs letterlijk zijn ruggenwervel uitschieten
Hij is zelfs coach wtfAl deze kerel zijn lifts doen zeer aan mijn rug als ik er naar kijk, wel grappigwww.instagram.com
Hij is een troll denk ik, aangezien zijn vrienden hem uitlachen en alle posts 1 dag oud zijn.
Z'n YouTube kanaal is al 4 jaar oud...Hij is een troll denk ik, aangezien de vrienden van hem, hem uitlachen en alle posts 1 dag oud zijn.
Wel zeer vermakelijk
Dat is heel leuk tot je bij de Downies staat. Als je even weg kijkt staan ze aan mekaar hun pik te zuigen.Onlangs vertelde ik jullie dat ik een kans kreeg om bij hetzefde bedrijf als begeleider gehandicaptenzorg te werken.
Op 22 maart heb ik een meeloopdag gehad en het beviel me wel dusdanig dat ik het een kans ga geven. De collega’s zijn tof en gezellig en ik voelde me erg welkom. Ook verzekerde ze mij dat ik dit (als persoon) makkelijk zou kunnen.
Ook alle clienten ontmoet die er wonen en alleen op de meeloopdag heb ik me al kapot moeten lachen om een paar van hen
Het zijn clienten van 18 t/m 30 jaar ongeveer maar hebben het verstand van een 4 jarige. Er zit er één tussen die zou ik als 10 jarige inschatten, dus relatief gezien kan je daar nog een gesprek mee voeren.
Op 1 juli ga ik beginnen. Ik ga voor 16 uur als begeleider werken en voor 20 uur blijf ik afdeling ICT werken. Er moesten even wat dingen afgestemd worden maar dat is nu allemaal besproken.
Ben benieuwd 🤙🏻🤙🏻🤙🏻🤙🏻
Gelukkig geen clienten met down syndrome, maar wat je noemt is niet alleen bij downies het geval lol.Dat is heel leuk tot je bij de Downies staat. Als je even weg kijkt staan ze aan mekaar hun pik te zuigen.