- Waardering
- 22.485
Een Prius dat is geen Belg.Een Belg die zijn Prius ff aan gort rijdt in een bussluis![]()
Iedere Belg met een een greintje zelfrespect rijdt rond in een mobiele frietkar.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een Prius dat is geen Belg.Een Belg die zijn Prius ff aan gort rijdt in een bussluis![]()
Neejoh ik vind het wel grappig. Daarbij boeit het mij niet wat de oudjes hier roepen hun benchpress max is toch mijn warming-upWanneer @dreamy1 internethelden zat is komt hij ze persoonlijk opzoeken.
Kinklare onzin volgens mij hoorWat ik me altijd afvraag bij die soort teksten, is of dit wel echt zo gezegd is. Of dat het niet erbij verzonnen omdat men zoiets perfect vindt passen.
Dat doe ik niet, want dan moet ik in het spiegel-topic posten.Wat ik me altijd afvraag bij die soort teksten, is of dit wel echt zo gezegd is. Of dat het niet erbij verzonnen omdat men zoiets perfect vindt passen.
Was dat niet GHB?
Ik neem aan dat er zalm op het menu staat voor de huwelijksnacht.Menu ligt vast voor het huwelijk.
Nu hopen dat het mag doorgaan.
En mosselen, zoveel als je kan eten.Ik neem aan dat er zalm op het menu staat voor de huwelijksnacht.
Het menu of het huwelijk?Menu ligt vast voor het huwelijk.
Wanneer is jullie datum?Menu ligt vast voor het huwelijk.
Noem je haar nu een viswijf?