Vrienden van mij doen het. Beetje papperig, lijken op een worstenbroodje in die pakken. Maar een goede 10 dagen kan je er wel van op vakantie ja.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vrienden van mij doen het. Beetje papperig, lijken op een worstenbroodje in die pakken. Maar een goede 10 dagen kan je er wel van op vakantie ja.
2x op een fietsje gezeten, knieën aan de achterkant overbelast, paar maanden revalideren. De tweede keer trok dat niet binnen een paar dagen weg, maar een paar maanden revalideren.Rijden op een racefiets is wel een van de mist blessuregevoelige activiteiten. Heb op het moment last van de gevolgen van een geluxeerde schouder met een gebroken kom en ga morgen gewoon weer een stukje trainen in de duinen, 1 arm halflos. Reed vandaag nog een stukje aan 60km/h met de wind mee.
Mijn fietskleren zijn 3XL en zitten inderdaad een beetje strak.Vrienden van mij doen het. Beetje papperig, lijken op een worstenbroodje in die pakken. Maar een goede 10 dagen kan je er wel van op vakantie ja.
MAMILsVrienden van mij doen het. Beetje papperig, lijken op een worstenbroodje in die pakken. Maar een goede 10 dagen kan je er wel van op vakantie ja.

Apart, vervelend. Enig idee hoe dat kwam?2x op een fietsje gezeten, knieën aan de achterkant overbelast, paar maanden revalideren. De tweede keer trok dat niet binnen een paar dagen weg, maar een paar maanden revalideren.
Tot zover mijn triathlonambities, maar niet mentaal tekort geschoten!
Door te fietsen, dat zegt hij toch?
Zoals ik al zei, iets teveel Ulrich, te weinig Armstrong.
25 eu van een junky?
Nou begrijp ik die eerdere opmerking. Ik rouleer met 100/minuut. Maar de laatste jaren dat ik aan wedstrijden deed heb ik ook teveel gestampt en mijn knieën versleten. Kan nauwelijks een wandelingetje meer maken daardoor.Zoals ik al zei, iets teveel Ulrich, te weinig Armstrong.
In een te hoog verzet vierkant trappen en beuken om bij te blijven, wist ik veel.
Toen mijn zoontje vannacht rond 03u00 zijn flesje leeg had gedronken, keek hij me recht in mijn ogen en zei (voor het eerst) papa, dat gevoel was onbeschrijfelijk![]()

No worries m'ladyssss, I am here to save the dayyyy!!!!!maar er zijn genoeg theorieën die aantonen dat vrouwen het sterke geslacht zijn.
Was te verwachten, maar deze is wel weer erg goed. Ben blij dat je zoveel tijd in mij steekt.No worried m'ladyssss, I am here to save the dayyyy!!!!!
![]()

Kijk dit is waarom je dus nooit neukt.Ik snap dat je het nu over fysiek sterker hebt, maar er zijn genoeg theorieën die aantonen dat vrouwen het sterke geslacht zijn.
![]()
Zijn vrouwen het sterkere geslacht dankzij genetische superkrachten?
De wetenschap barst van wilde ideeën die nog onbewezen zijn. Maar hoe overtuigend zijn ze? Deze week: vrouwen leven langer en zijn minder vaak ziek dankzij een reservepakketje genen.www.volkskrant.nl
Waarom geen water uit de kraan?Zometeen ff boodschappen doen, bekende routine, pakken met 1 liter waterflessen kopen, drink er twee op een dag weg, niet meer, alle thee wat er ook dagelijks doorheen gaat reken ik ook mee, tijdens het trainen drink je natuurlijk ietsje meer. Ongeveer 3 liter wat ik dagelijks wegtik. Misschien iets te veel maar het schaadt niet.
Is een gewoonte wat ik heb ontwikkeld, water uit de kraan doe ik al jaren niet meer, het is anders, ook van smaak.
Inderdaad. Kraanwater is hier van hogere kwaliteit, goedkoper en beter voor het milieu.
Ik dacht dat Utrechts kraanwater en Barleduc uit de zelfde bron kwamen.Inderdaad. Kraanwater is hier van hogere kwaliteit, goedkoper en beter voor het milieu.
ik!Idd, welk zelfrespecterende man gaat nou wielrennen.