AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #153.482
Rijden op een racefiets is wel een van de mist blessuregevoelige activiteiten. Heb op het moment last van de gevolgen van een geluxeerde schouder met een gebroken kom en ga morgen gewoon weer een stukje trainen in de duinen, 1 arm halflos. Reed vandaag nog een stukje aan 60km/h met de wind mee.
2x op een fietsje gezeten, knieën aan de achterkant overbelast, paar maanden revalideren. De tweede keer trok dat niet binnen een paar dagen weg, maar een paar maanden revalideren.

Tot zover mijn triathlonambities, maar niet mentaal tekort geschoten!

• #153.485
2x op een fietsje gezeten, knieën aan de achterkant overbelast, paar maanden revalideren. De tweede keer trok dat niet binnen een paar dagen weg, maar een paar maanden revalideren.

Tot zover mijn triathlonambities, maar niet mentaal tekort geschoten!
Apart, vervelend. Enig idee hoe dat kwam?

• #153.489
Zoals ik al zei, iets teveel Ulrich, te weinig Armstrong.

In een te hoog verzet vierkant trappen en beuken om bij te blijven, wist ik veel.
Nou begrijp ik die eerdere opmerking. Ik rouleer met 100/minuut. Maar de laatste jaren dat ik aan wedstrijden deed heb ik ook teveel gestampt en mijn knieën versleten. Kan nauwelijks een wandelingetje meer maken daardoor.

• #153.490
Toen mijn zoontje vannacht rond 03u00 zijn flesje leeg had gedronken, keek hij me recht in mijn ogen en zei (voor het eerst) papa, dat gevoel was onbeschrijfelijk :o

• #153.492
maar er zijn genoeg theorieën die aantonen dat vrouwen het sterke geslacht zijn.
No worries m'ladyssss, I am here to save the dayyyy!!!!!
white-knight-cuck.jpg

Laatst bewerkt:
  • #153.493
  • #153.494
Zometeen ff boodschappen doen, bekende routine, pakken met 1 liter waterflessen kopen, drink er twee op een dag weg, niet meer, alle thee wat er ook dagelijks doorheen gaat reken ik ook mee, tijdens het trainen drink je natuurlijk ietsje meer. Ongeveer 3 liter wat ik dagelijks wegtik. Misschien iets te veel maar het schaadt niet.

• #153.495
Ik snap dat je het nu over fysiek sterker hebt, maar er zijn genoeg theorieën die aantonen dat vrouwen het sterke geslacht zijn.

Kijk dit is waarom je dus nooit neukt.

• #153.496
Zometeen ff boodschappen doen, bekende routine, pakken met 1 liter waterflessen kopen, drink er twee op een dag weg, niet meer, alle thee wat er ook dagelijks doorheen gaat reken ik ook mee, tijdens het trainen drink je natuurlijk ietsje meer. Ongeveer 3 liter wat ik dagelijks wegtik. Misschien iets te veel maar het schaadt niet.
Waarom geen water uit de kraan?

Terug
Naar boven