- Waardering
- 22.487
Zolang het maar een zure kriek is voor goed.Maar nee, vroeger in mijn uitgaans jaren zeiden bepaalde barmannen ( die wel maten waren) weleens dat het bier voor vrouwen was
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zolang het maar een zure kriek is voor goed.Maar nee, vroeger in mijn uitgaans jaren zeiden bepaalde barmannen ( die wel maten waren) weleens dat het bier voor vrouwen was
Dinsdag en vrijdag?Waarschijnlijk weer kunnen trainen, 1x in de week, maar toch 🎉

Heb je die gekregen omdat je geen drank in huis hebt?
💗Heb je die gekregen omdat je geen drank in huis hebt?
Knappe gewichten!2x72.5kg benchpress🖤Laatste training voor de lockdown was dit 3x72.5kg
Zal ik dan toch eens die 80kg pressen dit jaar 🙄🙈
go for it !2x72.5kg benchpress🖤Laatste training voor de lockdown was dit 3x72.5kg
Zeer indrukwekkend, maar doe maar rustig aan, anders kan ik het niet bijhouden.2x72.5kg benchpress🖤Laatste training voor de lockdown was dit 3x72.5kg
Hoelang ga je nog cutten?
In weken geen idee. Maar gok een kilo of 2/3nog.
@Portonia1 wat lach jij smeriger dikkerdIn weken geen idee. Maar gok een kilo of 2/3nog.
Wordt ook wel moker ecto,maar kracht blijft aardig
Dikkert leven is het goede leven

dan moet ik op zijn minst aan een refeed een dag van te voren. anders pakken ze mij op en denken dat ik ontsnapt ben van het infuus.
Boeie is bij half dbb zodan moet ik op zijn minst aan een refeed een dag van te voren. anders pakken ze mij op en denken dat ik ontsnapt ben van het infuus.