- Waardering
- 9.895
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
ik ben er "bijna" altijd bij.
dan wel weer naar zo'n syrische tapas. net als in Meppel holy moly wat was die fijn.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ben er "bijna" altijd bij.
Ja man toptent was dat.ik ben er "bijna" altijd bij.
dan wel weer naar zo'n syrische tapas. net als in Meppel holy moly wat was die fijn.
Was dat die keer dat we 30 liter water hadden besteld of een andere?
Had @dreamy niet iets van een 40 lessen nodig gehad?Net geslaagd voor m'n autorijbewijs. First try na slechts 6 dubbele lessen..
Mag ook wel na 11 jaar motorrijden, maar toch wel lekker.
Dat is niet eens gek. In Nederland heeft iemand gemiddeld 39 lessen (uur) nodig om te slagen. Ik ken er overigens wel meer die rond of over de 60 lessen zaten voordat ze slaagden.Had @dreamy niet iets van een 40 lessen nodig gehad?
Dat is een dure grap. Ik was iets van €900 kwijt voor theorie examen, praktijkexamen en rijlessen.Dat is niet eens gek. In Nederland heeft iemand gemiddeld 39 lessen (uur) nodig om te slagen. Ik ken er overigens wel meer die rond of over de 60 lessen zaten voordat ze slaagden.
hoge snelhedenDat is een dure grap. Ik was iets van €900 kwijt voor theorie examen, praktijkexamen en rijlessen.
39 lessen vind ik wel veel. Aan de andere kant scheelt het enorm als je al jaren motor rijdt, het hele gebied al kent en niet bang bent voor hoge snelheden.

'Hoge' snelheden
. Sommigen zijn bang om 100km/u te rijden op de snelweg.Dit!!!'Hoge' snelheden. Sommigen zijn bang om 100km/u te rijden op de snelweg.
Eindelijk goede lambda waarde op de keuring, kan met een gerust hart cruisen met de S2000 deze zomer![]()
Binnen twee weken een rondrit in Tiel, be prepared Nederland
.