MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #153.824
Zorgen jullie dan wel voor de nodige foto's. Ik heb inspiratie nodig voor mijn fotoshopkunsten.

• #153.828
  • #153.830
Volgens mij 19 of 21 lessen gehad, ik dacht dat dat aardig normaal is maar gemiddeld ligt inderdaad een stuk hoger. Vooral in de randstad geloof ik.

• #153.831
Dat is niet eens gek. In Nederland heeft iemand gemiddeld 39 lessen (uur) nodig om te slagen. Ik ken er overigens wel meer die rond of over de 60 lessen zaten voordat ze slaagden.
Dat is een dure grap. Ik was iets van €900 kwijt voor theorie examen, praktijkexamen en rijlessen.

39 lessen vind ik wel veel. Aan de andere kant scheelt het enorm als je al jaren motor rijdt, het hele gebied al kent en niet bang bent voor hoge snelheden.

• #153.833
Dat is een dure grap. Ik was iets van €900 kwijt voor theorie examen, praktijkexamen en rijlessen.

39 lessen vind ik wel veel. Aan de andere kant scheelt het enorm als je al jaren motor rijdt, het hele gebied al kent en niet bang bent voor hoge snelheden.
hoge snelheden???

• #153.837
Eindelijk goede lambda waarde op de keuring, kan met een gerust hart cruisen met de S2000 deze zomer :cheer:

• #153.838
Eindelijk goede lambda waarde op de keuring, kan met een gerust hart cruisen met de S2000 deze zomer :cheer:
car drifting GIF

Terug
Naar boven