- Waardering
- 10.736
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
100kg zou ik niet zwaar noemen?
Misschien doet hij het wel liggend met een been?
@Sanca Saxon doet dat op spitzen!Misschien doet hij het wel liggend met een been?
Of was dat meer jouw dingetje? 😋
Moet weer opbouwen
Waarom knee sleeves met leg extensions?
Wie the hell doet de knee sleeves over een lange broek?
Wie doet er een lange broek aan?Wie the hell doet de knee sleeves over een lange broek?
Hier wel, elke dumbbell, schijf, barbell, toestel ook afkuisen na gebruik
Voelt fijner, en heb ze toch al aan voor superset met legpress (waar t ook fijner in voelt)
Ik, anders trek ik al m'n haar af. Niet iedereen heeft vrouwenbenenWie the hell doet de knee sleeves over een lange broek?
Heb al 2 broeken kapot getrokken hierdoor thoAls je je knee sleeves over een broek heen krijgt heb je niet de goede maat.
Of veel te kleine benen.![]()
...nu wat ervaring opdoen en er voor zorgen dat je het kunt behoudenKreeg net dit mailtje:
![]()
Alleen jammer dat ik m'n rijbewijs pas op 25 mei kan ophalen van het gemeentehuis ivm drukte door corona. Kansloos.

gelukkig!! wie had wie geneukt?

Ongetwijfeld was de pun not intended, maar "pikzwarte" handen vind ik gezien de laatste zin een leuke.
Ongetwijfeld was de pun not intended, maar "pikzwarte" handen vind ik gezien de laatste zin een leuke.