- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Gun die jongen toch zijn plezier en start met kuren.prima boek , zou het zo kopen als ik nog zou kuren . Auteur is ook een Beste kerel verdient een best seller ^^
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gun die jongen toch zijn plezier en start met kuren.prima boek , zou het zo kopen als ik nog zou kuren . Auteur is ook een Beste kerel verdient een best seller ^^
Heb ik wel nja uitgeleend en nooit terug gekregen![]()
Order Book on Steroids
This book covers everything you need to know about androgenic anabolic steroids (AAS). With the increasing use of AAS by both professional and amateur athletes, this much needed book fills the gap in knowledge applicable to this group.bookonsteroids.com
Dat boek is echt ruk geschreven, zou ik wat verbeterpunten mogen doorgeven? Ik heb wel geen ervaring met het schrijven van boeken, maar ik heb ooit een jaartje naast een bibliotheek gewerkt.![]()
Order Book on Steroids
This book covers everything you need to know about androgenic anabolic steroids (AAS). With the increasing use of AAS by both professional and amateur athletes, this much needed book fills the gap in knowledge applicable to this group.bookonsteroids.com
mijn ballen hebben eindelijk weer een normaal formaat , wil ik graag zo houdenGun die jongen toch zijn plezier en start met kuren.
Proberen
Wel of geen?Dat boek is echt ruk geschreven, zou ik wat verbeterpunten mogen doorgeven? Ik heb wel geen ervaring met het schrijven van boeken, maar ik heb ooit een jaartje naast een bibliotheek gewerkt.
ziet uit als een pracht boek ,staat op de lijst
Beiden
Nee, ik baseer mij louter op wat de literatuurwetenschap mij vertelt over het schrijven van boeken. Geen papers in de Journal of Writing? Don't even bother.Dat boek is echt ruk geschreven, zou ik wat verbeterpunten mogen doorgeven? Ik heb wel geen ervaring met het schrijven van boeken, maar ik heb ooit een jaartje naast een bibliotheek gewerkt.
Als jij de volgende x weer klussen ben neem ik hem wel even mee naar je vrouw als ik die weer zie
leg ik hem op je nachtkastje.nice man , wel mijn koffie niet meer opzuipen . dat je mijn vrouw vol blaft kan ik nog hebben. maar van mijn koffie blijf je met je kromme poten afAls jij de volgende x weer klussen ben neem ik hem wel even mee naar je vrouw als ik die weer zieleg ik hem op je nachtkastje.
Ja sorry dat was niet netjes 😔nice man , wel mijn koffie niet meer opzuipen . dat je mijn vrouw vol blaft kan ik nog hebben. maar van mijn koffie blijf je met je kromme poten af
De theorie is leuk natuurlijk, maar de beste schrijvers doen gewoon wat ze doen, of dat nu wel of niet in die mooie theorieën van je past.Nee, ik baseer mij louter op wat de literatuurwetenschap mij vertelt over het schrijven van boeken. Geen papers in de Journal of Writing? Don't even bother.
Heb je een idee hoe het komt die kniepijn? Is dat bijvoorbeeld alleen als je een periode zwaar squat of wanneer je veel volume draait, of zowel bij hoge/lage intensiteit en volume?Als het dragen van kneewraps mij en talloze andere bodybuilders helpt om kniepijn te voorkomen
VaccinatiesIk ken overigens genoeg kleine gasten die ook echt niet begrijpen wat ze doen, maar er niet bruut uitzien. Hoe kan dat dan?
5g
Ik dacht soja.
Vaccinaties op basis van soja.
Kom op nou.Ik zie zelf geen verschil om iets te zeggen over iemands fysiek of over iemands manier van trainen. Fysiek en trainen horen beide bij deze sport. Jij begon er zelf mee die Guy belachelijk te maken om het feit dat hij smith machine squats met kneewraps doet. Zo'n oefening zou ik zelf misschien ook nog wel doen dus indirect trek je met je opmerking ook de mensen in het belachelijke die dat ook doen. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.

Geven die soja vaccinaties toevallig ook lange tenen?