MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Heb ik wel nja uitgeleend en nooit terug gekregen
 
Dat boek is echt ruk geschreven, zou ik wat verbeterpunten mogen doorgeven? Ik heb wel geen ervaring met het schrijven van boeken, maar ik heb ooit een jaartje naast een bibliotheek gewerkt.
 
welk boek ga je lezen ?
Proberen
20210515_174640.jpg
 
Dat boek is echt ruk geschreven, zou ik wat verbeterpunten mogen doorgeven? Ik heb wel geen ervaring met het schrijven van boeken, maar ik heb ooit een jaartje naast een bibliotheek gewerkt.
Nee, ik baseer mij louter op wat de literatuurwetenschap mij vertelt over het schrijven van boeken. Geen papers in de Journal of Writing? Don't even bother.
 
Als jij de volgende x weer klussen ben neem ik hem wel even mee naar je vrouw als ik die weer zie :trollface: leg ik hem op je nachtkastje.
nice man , wel mijn koffie niet meer opzuipen . dat je mijn vrouw vol blaft kan ik nog hebben. maar van mijn koffie blijf je met je kromme poten af
 
Nee, ik baseer mij louter op wat de literatuurwetenschap mij vertelt over het schrijven van boeken. Geen papers in de Journal of Writing? Don't even bother.
De theorie is leuk natuurlijk, maar de beste schrijvers doen gewoon wat ze doen, of dat nu wel of niet in die mooie theorieën van je past.
 
Als het dragen van kneewraps mij en talloze andere bodybuilders helpt om kniepijn te voorkomen
Heb je een idee hoe het komt die kniepijn? Is dat bijvoorbeeld alleen als je een periode zwaar squat of wanneer je veel volume draait, of zowel bij hoge/lage intensiteit en volume?

Ik heb zelf nooit last van kniepijn, op 1 intensieve periode na. Toen deed ik dagelijkse max squat. Mij was al van te voren bekend dat mijn knieën pijn zouden (kunnen) gaan doen. Heb mij er doorheen gesquat. Als ik het mij goed herinner duurde dit ongeveer een dag of 20. Kan het zoiets zijn of is het iets anders denk c.q. weet je?
 
Ik zie zelf geen verschil om iets te zeggen over iemands fysiek of over iemands manier van trainen. Fysiek en trainen horen beide bij deze sport. Jij begon er zelf mee die Guy belachelijk te maken om het feit dat hij smith machine squats met kneewraps doet. Zo'n oefening zou ik zelf misschien ook nog wel doen dus indirect trek je met je opmerking ook de mensen in het belachelijke die dat ook doen. Wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.
Kom op nou.
Als ik in het jay cutler topic een lollige opmerking maak over diens biceps peak dan beledig ik daarmee alle bodybuilders en hun biceps peaks?
Ik hoop echt voor je dat je aan het trollen bent. Je weet best dat er hier constant 'bekende' krachtsporters geprezen en afgekraakt worden, dat heeft helemaal niets te maken met iemand in een inhoudelijke discussie proberen te 'pakken' op diens fysiek. Ik zeg toch niet iets over de wrapped smith squats van die dude met in het achterhoofd het idee dat ik daarmee wovano op z'n pikkie zou trappen omdat ie dat ook doet :roflol:
 
Back
Naar boven