MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #154.641
Even een kijk mij mediocre buff zijn post;

Altijd mooi, door 3 gasten aangesproken met 'zo lekker getraind of niet' 'ik moet de volgende keer met jou mee trainen' 'looking good'. En dan maar awkward bedanken. Meanwhile zitten chicks alleen maar te kijken en zeggen niks:roflol:(miss door mijn kuiten zou kunnen).
Wat had je dan verwacht dat die chicks zouden zeggen?

Dit soort dingen overkwam mij pas sinds ik bij de basic fit train tussen de "gewone" mensen:o train normaal in een kleine sportschool in Duitsland waar veel buffe gasten lopen en ik eerder een ecto boy ben:roflol: achja Duitsland is weer open dus zeg mijn basic shit abbo weer op:cool:
Ik heb een gelijkwaardige ervaring meegemaakt ook in Duitsland. Bij de normie gyms maak ik die shit ook altijd mee, maar in die underground gym werd ik zelf afgemaakt door een fucking 60/70-jarige jacked opa. Ik was letterlijk onzichtbaar daar. Ik heb er nog steeds nachtmerries van. Vreselijk ervaring. PTSS aan overgehouden.

• #154.643
Wat had je dan verwacht dat die chicks zouden zeggen?

Ik heb een gelijkwaardige ervaring meegemaakt ook in Duitsland. Bij de normie gyms maak ik die shit ook altijd mee, maar in die underground gym werd ik zelf afgemaakt door een fucking 60/70-jarige jacked opa. Ik was letterlijk onzichtbaar daar. Ik heb er nog steeds nachtmerries van. Vreselijk ervaring. PTSS aan overgehouden.
Nee, niks. Maar wel grappig dat gasten je altijd aanspreken terwijl 90% voor de vrouwen traint.

• #154.644
Met zware boodschappen rondje gelopen rond het winkelcentrum, squats, qua endurance zeker vooruit gegaan, vroeger was ik al doodop nadat ik 100 meter had gelopen met die tassen.

• #154.647
  • #154.649
Leg day afgesloten met een rondje sauna.

20210605_135018.jpg

• #154.651
Zojuist een like gekregen op een post van 2,5 jaar geleden.

• #154.658
  • #154.659
Terug
Naar boven