Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ik ben meer van het bulken zoals je kan zien :roflol:
    Het antwoord op de vraag die ik stelde was 84%, dat is niet mis.

    Gesteld dat je kracht kan behouden terwijl je VP daalt, dan zit je al heel erg in de buurt van de 100%.

    Goed bezig!
     
    Oja en deze liggen in de diepvries. Goede snack.

    Neem een koekenpan met deksel. Bak ze in wat zonnebloemolie tot ze een mooi kleurtje hebben. Dan 1cm heet/kokend water toevoegen, deksel erop, 3 minuten stomen. Klaar. Lekker met soja saus of gyoza saus.
    Bekijk bijlage 529432
    De beef bulgogi flavour is ook lekker.

    Leuke winkel die Amazing Oriental.
    Toevallig zelf gisteren beef bulgogi gemaakt, aanradertje
     
    Het antwoord op de vraag die ik stelde was 84%, dat is niet mis.

    Gesteld dat je kracht kan behouden terwijl je VP daalt, dan zit je al heel erg in de buurt van de 100%.

    Goed bezig!
    Ah op die fiets.

    Op naar de 150% BW :D
     
    Even een kijk mij mediocre buff zijn post;

    Altijd mooi, door 3 gasten aangesproken met 'zo lekker getraind of niet' 'ik moet de volgende keer met jou mee trainen' 'looking good'. En dan maar awkward bedanken. Meanwhile zitten chicks alleen maar te kijken en zeggen niks:roflol:(miss door mijn kuiten zou kunnen).
     
    Even een kijk mij mediocre buff zijn post;

    Altijd mooi, door 3 gasten aangesproken met 'zo lekker getraind of niet' 'ik moet de volgende keer met jou mee trainen' 'looking good'. En dan maar awkward bedanken. Meanwhile zitten chicks alleen maar te kijken en zeggen niks:roflol:(miss door mijn kuiten zou kunnen).
    Maar gaan wij nog trainen dan?
     
    3x5x 140 kg Squat PR

    Had eigenlijk al een stuk eerder moeten gebeuren, maar 'rona heeft aardig wat roet in het eten gegooid. Toch blij met deze mijlpaal (3 plates) en PR :D. Er zit nog meer in de tank, maar eerst maar eens een weekje deloaden en techniek wat aanpassen, want mijn schouders doen al anderhalve week aardig pijn na het squatten.
     
    Leuke winkel die Amazing Oriental.
    Ja echt leuke winkel. Je komt er elke keer wel weer wat nieuws tegen.
    Vind die zakken ideaal voor in de vriezer idd. Zelf maken is ook easy en ook makkelijk te bewaren in de vriezer. Dan op dezelfde manier 'opwarmen' als dat jij noemt.
    Bij ons is het assortiment met frisdrank en bier laatst uitgebreid. Is ook de moeite waard om daar eens tussen te kijken.
     
    Even snel een vraagje hier tussendoor..😊
    Bankdrukken jullie altijd met een spotter?
     
    Even snel een vraagje hier tussendoor..😊
    Bankdrukken jullie altijd met een spotter?
    Ach het is vrijdagmiddag, laten we er een poll van maken
     
    Even snel een vraagje hier tussendoor..😊
    Bankdrukken jullie altijd met een spotter?
    Nee, nooit.

    Liefst in een rack met safeties, anders rustig aan, desnoods roll of shame
     
    Back
    Naar boven