XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #154.701
140kg Snatch, sleeveless PR! Heel blij mee dat ik na 3 weken in de gym alweer tegen oud niveau aanzit!

• #154.702
Nou.. 250kg deadlift lukt mij weer

• #154.705
mooi man en door de gear zeker weer een kleinere peniglengte van 2,5mm
Dreamy1 heeft nooit wat negatiefs over je geschreven, beetje lullig dit. Die gast is één van de weinigen die dit forum gebruikt
op de wijze wat ook de bedoeling is, informatie uitwisselen en gainen.

dreamy1 kardesim trek het je niet aan.

• #154.707
Kunnen je armen niet naar nja achteren knappen of uit de kom?
Schouder uit te kom heb ik nooit echt van gehoord in Weightlifting. Echter kan het wel gebeuren dat je elleboog breekt. Dat is wel heel zeldzaam, en komt eigenlijk alleen voor bij mensen die hypermobiel zijn. Laatste keer dat ik me kan herinneren was Karapetyan bij de 2016 Olympics, daarvoor vgm iemand bij de Beijing 2008 Olympics. Verder vooral in Crossfit, maar we weten denk ik allemaal wel waarom daar alles kapot gaat. Niet echt iets waar ik me zorgen over maak, denk dat je meer kans hebt om iets te breken als je een potje gaat voetballen met je vrienden op een zaterdag avond na 2 biertjes.

• #154.708
Schouder uit te kom heb ik nooit echt van gehoord in Weightlifting. Echter kan het wel gebeuren dat je elleboog breekt. Dat is wel heel zeldzaam, en komt eigenlijk alleen voor bij mensen die hypermobiel zijn. Laatste keer dat ik me kan herinneren was Karapetyan bij de 2016 Olympics, daarvoor vgm iemand bij de Beijing 2008 Olympics. Verder vooral in Crossfit, maar we weten denk ik allemaal wel waarom daar alles kapot gaat. Niet echt iets waar ik me zorgen over maak, denk dat je meer kans hebt om iets te breken als je een potje gaat voetballen met je vrienden op een zaterdag avond na 2 biertjes.
2 biertjes, klinkt als een slecht weekend.

• #154.709
De voorlopige berekening van de belastingen gekregen.

We krijgen normaal €3000 terug :baard:

• #154.715
Lekker weer en lekker zwemmen :d

• #154.718
Sla kipshoarma beetje saus 👌 o verkeerde topic 🙃

Bijlagen

• 20210609_153100.jpg
    20210609_153100.jpg
    134,4 KB · Weergaven: 68
Laatst bewerkt:
  • #154.719
Barbells before hoes

• #154.720
Ergens tussen nu en 13 u gedeeltelijke zonsverduistering!!! Kijke!! 12.21 u. waarschijnlijk t best te zien.

Terug
Naar boven