MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #154.741
Klopt, wellicht moet ik maar ook net als een wanhopige creep mong**l willekeurige vrouwen complimenten geven. Wij hebben allemaal kunnen aanschouwen hoe goed dat voor jou uitpakte.
Jij zou best wel eens wat aardiger kunnen doen en af en toe iemand een hart onder de riem steken.😌

• #154.743
Jij zou best wel eens wat aardiger kunnen doen en af en toe iemand een hart onder de riem steken.😌
Ik zal iets anders bij erin steken blubber twink. Dat wilde je toch zo graag. Als je de volgende keer met echte money komt kunnen we erover praten. Ik doe niet aan de zachtaardige homofiele houdgrepen. Het is alles of niets.

• #154.746
Respect hoor!

Voor iemand die jouw weg heeft bewandeld zullen er toch wel bedrijven en mensen zijn die een duaal traject mogelijk kunnen en willen maken?

Welke opleiding doe je?
Ondernemerschap & Retail Management dus kan in principe alle kanten op
Zoveel keuze :roflol:

• #154.750
  • #154.752
Voor €150?

Screenshot_20210610-200331_Chrome.jpg

• #154.753
Die schavuit zou mij €150 willen geven om een klein pijpertijtje te mogen geven. Heb bedankt. Zit nu ladyboys af te werken ergens in het Vlaamse. De laatste keer dat hij dat deed werd het een ongeluk, iets met invoegen.

• #154.755
Zojuist een Xbox Series X besteld. Good times.

Nu op voorraad :D

• #154.756
Ik snap wel waarom men roeien zo luchtig neemt, ze gebruiken hun core niet, wanneer je core niet kapot is na afloop doe je het niet goed. De meeste kracht komt echter vanuit je benen. Vond het wel een geslaagd ritje, dit gaan we vaker doen.

• #154.759

Terug
Naar boven