MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Ergens tussen nu en 13 u gedeeltelijke zonsverduistering!!! Kijke!! 12.21 u. waarschijnlijk t best te zien.
 
Dan ben je er bijna, nu nog je bachelor en master, nog 5 jaar doorzetten :D
Bachelor en master is nog wel een twijfelpuntje of ik dat wil gaan doen
Over 5 jaar ben ik al 28 :p
 
Bachelor en master is nog wel een twijfelpuntje of ik dat wil gaan doen
Over 5 jaar ben ik al 28 :p
Gefeliciteerd met je P! Niets mis mee, je hebt als het goed is nog wel wat jaren daarna. Net een dagje meegelopen op het mbo, zaten tweedejaars tussen die ouder zijn dan ik (25). Zat studenten op het mbo die nog ouder zijn dan ik, en dan ben ik een docent :p
 
Gefeliciteerd met je P! Niets mis mee, je hebt als het goed is nog wel wat jaren daarna. Net een dagje meegelopen op het mbo, zaten tweedejaars tussen die ouder zijn dan ik (25). Zat studenten op het mbo die nog ouder zijn dan ik, en dan ben ik een docent :p
Nee zeker waar, op het MBO zat ik ook met mensen van 27 in de klas terwijl ik zelf 17 was ofzo
 
Nee zeker waar, op het MBO zat ik ook met mensen van 27 in de klas terwijl ik zelf 17 was ofzo
Je bent nog een jochie en luister aub niet naar Thomas als je lang wil leven en goed met vrouwen wil zijn.
 
Klimmen ga ik ff vanaf vandaag vervangen voor roeien, ff wat anders, veel betere warming up en ook op de dagen dat ik geen KT doe wil ik gewoon knallen.
 
Straks een master doen, of lekker werken?
Ik denk lekker werken, wordt wel even tijd dat ik weer goed ga sparen maar ik twijfel nog wel
 
Ik denk lekker werken, wordt wel even tijd dat ik weer goed ga sparen maar ik twijfel nog wel
Respect hoor!

Voor iemand die jouw weg heeft bewandeld zullen er toch wel bedrijven en mensen zijn die een duaal traject mogelijk kunnen en willen maken?

Welke opleiding doe je?
 
Back
Naar boven