Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Ipv enkel grappling doen we gewoon alles live stream op dbb trappen met je dikke bek altijd. Durf jij toch niet woeshoem. In een tent trainen was je al pussy want misschien kwam je wel iemand van dbb tegen. th0maz

    🤡
     
    Kerel jij denkt dat je alpha bent ik klap jou plus je moeder mafkees
    Vergeleken met jou wel. Maarja, wie is dat nou weer niet. De stront onder mijn fucking schoen krijg nog meer bekijks dan jij.

    Ipv enkel grappling doen we gewoon alles live stream op dbb trappen met je dikke bek altijd. Durf jij toch niet woeshoem. In een tent trainen was je al pussy want misschien kwam je wel iemand van dbb tegen. th0maz

    🤡
    Goede, kan ik jou met een gratis gezichtsreconstructie geven. Heb jij wel nodig met die uitpuilende pad ogen en 50-jarige junk kop.
     
    Vergeleken met jou wel. Maarja, wie is dat nou weer niet. De stront onder mijn fucking schoen krijg nog meer bekijks dan jij.


    Goede, kan ik jou met een gratis gezichtsreconstructie geven. Heb jij wel nodig met die uitpuilende pad ogen en 50-jarige junk kop.
    Oke wanneer en waar? @Potentie 🥳

    mat als homofiele scheidsrechter want dat moet tegenwoordig.
     
    Govert, lieve jongen, leuke jongen.
     
    Moest eigk van 8 tot 4 stage lopen. Maar stagebegeleider zei om 11:00 van, ga maar weg het is rustig, en je krijgt er toch geen geld voor.

    daarna zei ze, weetjewat ik beoordeel je stage wel als voldoende. Dan hoef je volgende week ook niet meer te komen. En heb je dit ook al afgerond
     
    Moest eigk van 8 tot 4 stage lopen. Maar stagebegeleider zei om 11:00 van, ga maar weg het is rustig, en je krijgt er toch geen geld voor.

    daarna zei ze, weetjewat ik beoordeel je stage wel als voldoende. Dan hoef je volgende week ook niet meer te komen. En heb je dit ook al afgerond
    Heerlijk, gelijk naar de gym.
     
    Moest eigk van 8 tot 4 stage lopen. Maar stagebegeleider zei om 11:00 van, ga maar weg het is rustig, en je krijgt er toch geen geld voor.

    daarna zei ze, weetjewat ik beoordeel je stage wel als voldoende. Dan hoef je volgende week ook niet meer te komen. En heb je dit ook al afgerond
    Klinkt wel een beetje alsof ze je probeerde af te wimpelen :)
     
    Back
    Naar boven