Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #153.983
Biceppower weer kunnen tonen aan alle fans in m'n gym. Iedereen keek stiekem naar m'n guns via spiegels :$

• #153.985
  • #153.987
Wat mijn dag goed maakt is dat ik net op youtube wat nieuws items zat te kijken waarin de ze sporters interviewen over hoe fijn te het vinden dat de sportscholen weer open zijn.
Ik als personal trainer is spe (daarvoor al jaren gewerkt als algemeen medewerker in een sportschool en al 20 jaar in ban van fitness, bodybuilding en alles wat daar verder bij komt kijken)
word heel blij van de vorm van trainen die mensen daar doen. :p

• #153.988
Badkamer upgrade's word ik blij van.

20210520_095500.jpg

• #153.999
Yes, ik sta hier gewoon weer in een powerrack. En ik krijg al kramp bij gewichten die in december nog begin warmup waren 🤣

Spierpijn incoming. Dolle pret!
Bij mijn eerste date sinds lange tijd vroeg ik me ook af of ze last had van covid kilo's, ik heb maar wijselijk m'n mond gehouden. Je zag het er ook niet aan af, ze was nog steeds slank, strak en thick in all the right places.

Ze zag er fantastisch uit, alsof ze al die maanden op me had liggen wachten. Het was wel even zoeken voor m'n handen de juiste plekjes weer hadden gevonden en ze weer lekker tegen me aan lag, dat je weet dat we voor elkaar gemaakt zijn.

We hebben besloten rustig aan te doen om weer een beetje aan elkaar te wennen, maar dat zal binnen de kortste keren wel weer ontaarden in het stevigere werk.

Het was heerlijk om weer even met haar samen te zijn, ik heb mijn Barbella zo gemist!

• #154.000
Bij mijn eerste date sinds lange tijd vroeg ik me ook af of ze last had van covid kilo's, ik heb maar wijselijk m'n mond gehouden. Je zag het er ook niet aan af, ze was nog steeds slank, strak en thick in all the right places.

Ze zag er fantastisch uit, alsof ze al die maanden op me had liggen wachten. Het was wel even zoeken voor m'n handen de juiste plekjes weer hadden gevonden en ze weer lekker tegen me aan lag, dat je weet dat we voor elkaar gemaakt zijn.

We hebben besloten rustig aan te doen om weer een beetje aan elkaar te wennen, maar dat zal binnen de kortste keren wel weer ontaarden in het stevigere werk.

Het was heerlijk om weer even met haar samen te zijn, ik heb mijn Barbella zo gemist!
Nou fucking hell, wat voelde die barbell zwaar aan. Ik kan ondanks wat trainingen thuis echt weer bijna opnieuw beginnen.

Terug
Naar boven