ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Zo droog in de poeperd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zo droog in de poeperd
Houden zo

De vlucht die gisteren niet doorging vanavond alsnog gehad.
Was tof, ik mocht ook nog patiënt spelen bij het testen van nieuwe medische apparatuur. 

Dat is sowieso bij ironhouse

M'n eerste meet
. Nog even volhouden en de post-lockdown meet komt er aan. Begint toch wel aardig te kriebelen om weer eens AYCE los te gaan.Ik ben een optimist.Dat had aids, kanker en dat illustere rijtje al moeten doen. Je hebt wel vertrouwen in covid. Maar goed, hoop doet leven.
Mooi wanneer mag ik komen douchen?
Dat is een mooie tweewieler

Bij mijn eerste date sinds lange tijd vroeg ik me ook af of ze last had van covid kilo's, ik heb maar wijselijk m'n mond gehouden. Je zag het er ook niet aan af, ze was nog steeds slank, strak en thick in all the right places.Yes, ik sta hier gewoon weer in een powerrack. En ik krijg al kramp bij gewichten die in december nog begin warmup waren 🤣
Spierpijn incoming. Dolle pret!
Nou fucking hell, wat voelde die barbell zwaar aan. Ik kan ondanks wat trainingen thuis echt weer bijna opnieuw beginnen.Bij mijn eerste date sinds lange tijd vroeg ik me ook af of ze last had van covid kilo's, ik heb maar wijselijk m'n mond gehouden. Je zag het er ook niet aan af, ze was nog steeds slank, strak en thick in all the right places.
Ze zag er fantastisch uit, alsof ze al die maanden op me had liggen wachten. Het was wel even zoeken voor m'n handen de juiste plekjes weer hadden gevonden en ze weer lekker tegen me aan lag, dat je weet dat we voor elkaar gemaakt zijn.
We hebben besloten rustig aan te doen om weer een beetje aan elkaar te wennen, maar dat zal binnen de kortste keren wel weer ontaarden in het stevigere werk.
Het was heerlijk om weer even met haar samen te zijn, ik heb mijn Barbella zo gemist!