Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu maar hopen dat dat zo blijft na verhogen/verlagen.Elektrisch verstelbaar zit-sta bureau geïnstalleerd, en op het oog waterpas gezet. Maar meten is weten natuurlijk.
In één keer goed.
![]()
Je hebt toch wel eerst je waterpas water gegeven hee?Elektrisch verstelbaar zit-sta bureau geïnstalleerd, en op het oog waterpas gezet. Maar meten is weten natuurlijk.
In één keer goed.
![]()
Je hebt toch wel eerst je waterpas water gegeven hee?
Je bent gepijpt geweest?
Of toch doen alsof ie 12 is

Je hebt toch wel eerst je waterpas water gegeven hee?
Bij ons bij mijn vorige werk.... bij de werkplaats een nieuwe die je naar t centraal magzijn stuurt om een doosje bougievonkjes te halenheb ooit een stagiaire naar ijzerhandel gestuurd om gestabiliseerd water pas water te halen

Ben toch mooi een halve dag weggebleven. Jokes on you 🙃heb ooit een stagiaire naar ijzerhandel gestuurd om gestabiliseerd water pas water te halen
Gewoon nooit meer terug komenBen toch mooi een halve dag weggebleven. Jokes on you 🙃

En dan een onvoldoende krijgen
Gewoon je hele stage photoshoppen 😏
thuggish ! morge vroeg als jij je meld op kantoor !Ben toch mooi een halve dag weggebleven. Jokes on you 🙃
Bij ons bij mijn vorige werk.... bij de werkplaats een nieuwe die je naar t centraal magzijn stuurt om een doosje bougievonkjes te halen
Ze wisten bij t centraal magazijn meteen dat er weer een nieuwe was![]()
Grap uit 1970
Bwaaah en morge stuur je hem om koplichtvloeistof.Bij ons bij mijn vorige werk.... bij de werkplaats een nieuwe die je naar t centraal magzijn stuurt om een doosje bougievonkjes te halen
Ze wisten bij t centraal magazijn meteen dat er weer een nieuwe was![]()
thuggish ! morge vroeg als jij je meld op kantoor !
Of om een emmertje elektriciteit. Of wanneer je te weinig kabels hebt zeggen dat de rest wel draadloos zal lukken, zoals alles tegenwoordig