Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Zo, vandaag eerste rustdag in een paar weken. Ook mijn eerste coronashot gehad (en nog nergens last van). Nu lekker in de tuin met een bak koffie, bonus gekregen van de baas. Straks Nederlands elftal kijken. Het leven is soms best goed.

En oja, ik ga lekker een deel van die bonus ergens aan opmaken, weet nog niet wat. Maar even lekker geld uitgeven.
Hike trip in Schotland doen ofzo 🤷‍♂️
 
Thomas motiveert me, I’d rather you hate me and get better instead of love me and stay the same, David Goggins. Het is een klootzak maar hij heeft ook gewoon gelijk. Offline voor een tijdje, enige wat ik op mijn mind wil hebben is de gym, voeding en rust. Voorlopig ff klaar met het forum, catch you all later.
Goed dat je het nog even vermeld voordat je daadwerkelijk weg bent. Anders gingen we ons wellicht nog afvragen waar je bleef.

"I rather live on my feet than die on my knees''
vind ik trouwens een betere.
 
Thomas motiveert me, I’d rather you hate me and get better instead of love me and stay the same, David Goggins. Het is een klootzak maar hij heeft ook gewoon gelijk. Offline voor een tijdje, enige wat ik op mijn mind wil hebben is de gym, voeding en rust. Voorlopig ff klaar met het forum, catch you all later.
Wat een fucking nicht. Tot volgende week.
 
Thomas motiveert me, I’d rather you hate me and get better instead of love me and stay the same, David Goggins. Het is een klootzak maar hij heeft ook gewoon gelijk. Offline voor een tijdje, enige wat ik op mijn mind wil hebben is de gym, voeding en rust. Voorlopig ff klaar met het forum, catch you all later.
ahahhaha wat een homo
 
Thomas motiveert me, I’d rather you hate me and get better instead of love me and stay the same, David Goggins. Het is een klootzak maar hij heeft ook gewoon gelijk. Offline voor een tijdje, enige wat ik op mijn mind wil hebben is de gym, voeding en rust. Voorlopig ff klaar met het forum, catch you all later.
Oké doei
 
Na een maand van onderrugpijn heb ik eindelijk weer met wat gewicht kunnen deadliften.

Screenshot_20210619-111251_JEFIT.jpg

De bedoeling was 5,4,3,2 maar ik kreeg opeens een energie boost. Onderrug voelde en voelt nog steeds goed. Strapless en zonder magnesium (magnesium doen ze moeilijk om 😡). Op naar de 200 voor reps :)
 
Laatst bewerkt:
En ja jongens en meisjes, zelfgebrouwen ravioli met een vulling van ricotta, mascarpone, citroenschil, tijm en knoflook, kabeljauw filet met Citroenpeper en gegrilde courgette en venkel gaat het worden vandaag. Dat wordt Godsvrr lekker!
 
En ja jongens en meisjes, zelfgebrouwen ravioli met een vulling van ricotta, mascarpone, citroenschil, tijm en knoflook, kabeljauw filet met Citroenpeper en gegrilde courgette en venkel gaat het worden vandaag. Dat wordt Godsvrr lekker!
Die heb jij toch niet zelf gemaakt hè?
 
Ja, hij moet van het vrouwtje altijd de keukenprins spelen op zaterdag.
Is uit zelfbescherming. Ze kan vanalles die vrouw van mij, maar koken…. Het is zeg maar net gaar, als je geluk hebt. Maar echt iets lekkers maken, nah. Zout kent ze niet en kruiden gaan zonder enig gevoel. Kortom: drama.
 
Back
Naar boven