Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Tja, vrijwel alle chefkoks zijn mannen.
     
    Ik kook trouwens graag. Dus als ik thuis ben sta ik graag in de keuken. Morgen biefstuk, krieltjes met kruiden boter, groene asperges met oven gebakken stukjes parmaham en gepocheerd ei.
     
    Is uit zelfbescherming. Ze kan vanalles die vrouw van mij, maar koken…. Het is zeg maar net gaar, als je geluk hebt. Maar echt iets lekkers maken, nah. Zout kent ze niet en kruiden gaan zonder enig gevoel. Kortom: drama.
    Wat kan ze dan? Een vrouw die niet kan koken is wel een afknapper imo. Gaat niks boven een goed gemaakte meal na de gym of een dag werk. Smaakt altijd beter als iemand anders het maakt.
     
    Wat kan ze dan? Een vrouw die niet kan koken is wel een afknapper imo. Gaat niks boven een goed gemaakte meal na de gym of een dag werk. Smaakt altijd beter als iemand anders het maakt.
    Ieder zo zijn voorkeur maar 9/10 prefereer ik mijn bereiding van mijn eten boven die van een ander.
     
    Tenzij jij héél lenig bent en zij wel goed kan koken...
    Ik zei het alleen om stoer te doen hoor. Ze is verder vooral goed gezelschap, intelligent en ze zeurt vrijwel nooit. Maarjs, ik moet natuurlijk wel een beetje de coole boy uithangen hier….
     
    Ieder zo zijn voorkeur maar 9/10 prefereer ik mijn bereiding van mijn eten boven die van een ander.
    Als die andere niet kan bereiden dan snap ik het wel ja. Er zijn genoeg vrouwen die wel goed kunnen koken.

    Ik zei het alleen om stoer te doen hoor. Ze is verder vooral goed gezelschap, intelligent en ze zeurt vrijwel nooit. Maarjs, ik moet natuurlijk wel een beetje de coole boy uithangen hier….
    Voor mij hoef je niet de coole boy uit te hangen hoor. Ik weet toch dat je een pussy bent. Zolang je er zelf maar tevreden mee bent, toch?

    Ik kan mijzelf niet voorstellen dat er geen man is die het op prijs stelt dat er voor hem gekookt wordt etc.
     
    Als die andere niet kan bereiden dan snap ik het wel ja. Er zijn genoeg vrouwen die wel goed kunnen koken.


    Voor mij hoef je niet de coole boy uit te hangen hoor. Ik weet toch dat je een pussy bent. Zolang je er zelf maar tevreden mee bent, toch?

    Ik kan mijzelf niet voorstellen dat er geen man is die het op prijs stelt dat er voor hem gekookt wordt etc.
    Met jouw unieke mensenkennis weet jij dat soort dingen. Ik vind het ook prettig als er voor me gekookt wordt, maar dan liefst door een brigade sterrenchefs.

    Heb je verder nog tips voor me om succesvoller te worden in het leven?
     
    Met jouw unieke mensenkennis weet jij dat soort dingen. Ik vind het ook prettig als er voor me gekookt wordt, maar dan liefst door een brigade sterrenchefs.

    Heb je verder nog tips voor me om succesvoller te worden in het leven?
    Omdat ik zeg dat mannen het op prijs stellen als er voor hen gekookt worden?Als jij dat unieke kennis vindt, dan is het slechter met jou gesteld dan ik dacht.

    Overigens wel mooi om te zien hoe makkelijk sommigen hier getriggered worden als het om zulke dingen gaat. Zeg meer over jullie dan over mij lijkt mij.

    Ik kan mijzelf niet voorstellen dat als je ergens content/zeker over bent je zo makkelijk getriggered kan worden.
     
    Is uit zelfbescherming. Ze kan vanalles die vrouw van mij, maar koken…. Het is zeg maar net gaar, als je geluk hebt. Maar echt iets lekkers maken, nah. Zout kent ze niet en kruiden gaan zonder enig gevoel. Kortom: drama.
    Koken is wel een pre
    Maarja wat voor chromosoom extra moet je hebben om niet te kunnen koken :o
     
    Nou zie je maar weer wat voor een enorme toevoeging een professionele chefcock aan het forum is.
    Tja ik wilde het niet zeggen want naast je schoenen lopen is zo jammer.

    Rijst koken gaat trouwens makkelijker als je water in de pan doet.
     
    Wat ben je met bepaalde vrouwen als hun eten nog slechter smaakt dan hunne foef
     
    Back
    Naar boven