- Waardering
- 25.459
- Lengte
- 1m83
Zie je wel, klimaatverandering! /JokkendeJokerJesse
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie je wel, klimaatverandering! /JokkendeJokerJesse
Hij zat zonder sups, dan red je het niet langIdk welk topic ik het moest gooien, maar vond t wel deelwaardig ofzo
![]()

Die Belgische special forces die dat gebied al een maand uitgekamt hebben ook niet.Goh, toch in het bos gevonden?
Dan stellen die warmtecamera's waarmee ze het bos hebben afgespeurd dus ook niets voor?
Keyword...Die Belgische special forces die dat gebied al een maand uitgekamt hebben ook niet.

Nu heb ik @th0maz nog nooit op schelden met dergelijke ziektes kunnen betrappen, maar ik ben dan ook niet zo'n fan en volger als jij.Ik leef en train volgens de Thomas filosofie, f**k simps en f**k die zwakke lelijke kk Belg chrash.
Bewijs maar dat ik een ziekte bedoelde, kk = kakelend kippetje. Jij kan in mijn hoofd kijken?
BroerBewijs maar dat ik een ziekte bedoelde, kk = klote kut. Jij kan in mijn hoofd kijken?
I know that you know that we know. You know?Paar letters verder in het alfabet dan het A-team.
Momenteel leef ik om je een strafpunt te geven.Ik leef en train volgens de Thomas filosofie, f**k simps en f**k die zwakke lelijke kk Belg chrash.
Heb je al zijn poster met handtekening boven je bed hangen?Mijn droom is om de natty versie van mijn grote voorbeeld Thomas te worden en iedereen die dit diskrediet is een kakelend kippetje doei.
Als je dood bent dan pikken die camera's je niet op eh.Goh, toch in het bos gevonden?
Dan stellen die warmtecamera's waarmee ze het bos hebben afgespeurd dus ook niets voor?
Jezus wat een onzin, ik roep al jaren klote kut om mijzelf dat aan te leren ipv dat andere, dit is echt niet strafpunt waardig.
Dus bij de Zombie Apocalyps zijn we screwed?Als je dood bent dan pikken die camera's je niet op eh.
Niet zeveren op een maandagmorgen, aub.Jezus wat een onzin, ik roep al jaren klote kut om mijzelf dat aan te leren ipv dat andere, dit is echt niet strafpunt waardig.
Ik zou iets creatiefs kunnen bedenken, maar beter dan onderstaande wordt het niet.Ik duik weer mijn hol in, nieuwe week, nieuwe kansen. Thomas filosofie all the way.
Succes met je doelen!
Thomas motiveert me, I’d rather you hate me and get better instead of love me and stay the same, David Goggins. Het is een kl***zak maar hij heeft ook gewoon gelijk. Offline voor een tijdje, enige wat ik op mijn mind wil hebben is de gym, voeding en rust. Voorlopig ff klaar met het forum, catch you all later.
Accurate.