- Waardering
- 21.496
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
WWF? vriendje van Jake the snake

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
WWF? vriendje van Jake the snake

Dat was toch die “collega” van Hulk hogan? Zag ik het laatst nog op een oude baywatch aflevering, zo stereotiep dat het leuk is om te zien.
Randy savage is 10 jaar geleden overleden.volgens mij liggen al die lui uit dat tijdperk in de kreukels![]()
Hij kwam op 20 mei 2011 om het leven na een auto-ongeluk ten gevolge van een hartinfarct.

Randy savage is 10 jaar geleden overleden.
Zou me niks verbazen als het door coke komt lol, zie onderstaand filmpje
Blijkt dat er toch wel weer wat leugens zijn. Een jager heeft hem gevonden en zelfs de beelden gedeeld die nu in Duitsland uit aan het lekken zijn.De burgemeester heeft het lichaam gevonden?
Klinkt plausibel..
Burgemeester moest natuurlijk de held zijn.Blijkt dat er toch wel weer wat leugens zijn. Een jager heeft hem gevonden en zelfs de beelden gedeeld die nu in Duitsland uit aan het lekken zijn.
9/10 van de grote kranten zijn er stil over.
Belgie, affaires,….
Toch nog iets wat verzwegen word.
Het was niet anders te verwachten.
![]()
![]()
Jager verdacht van verspreiden beelden Jürgen Conings
Het Duitse medium Bild Zeitung publiceerde op zijn site en op zijn Youtube-kanaal deze namiddag onherkenbare beelden van het lichaam van Jürgen Conings.m.standaard.be

Ik vind het wel spannendBurgemeester moest natuurlijk de held zijn.
Wel benieuwd naar de beelden tbh. Wie weet was het wel de bedoeling dat de beelden verspreid werden![]()

Beetje anti climax imo.
Goldberg en the undertaker hebben vorig jaar nog gevochtenvolgens mij liggen al die lui uit dat tijdperk in de kreukels![]()

Jullie troepen zijn ook hier komen zoeken, maar hebben hem ook niet gevonden maar ja om de poen was het te doenDie Belgische special forces die dat gebied al een maand uitgekamt hebben ook niet.

Tikt aan hoor, buitenlandvergoeding, helemaal naar shithole countries met een waardeloze infrastructuur zoals Afghanistan, België en Mali.Jullie troepen zijn ook hier komen zoeken, maar hebben hem ook niet gevonden maar ja om de poen was het te doen![]()
Wooooooow watzkebeurt
Snuifje zout 😏