XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #154.981
Voor de vlees experts, mijn zalm is al een maand overdatum in de vriezer (was het helemaal vergeten). Gelijk weggooien of?
Zalm =/= vlees.

Is dit zalm die je bevroren hebt gekocht of zelf hebt ingevroren? Is het een THT datum?

Waarschijnlijk heb je geen last van doodgaan of andere ongemakken.

• #154.982
Zalm =/= vlees.

Is dit zalm die je bevroren hebt gekocht of zelf hebt ingevroren? Is het een THT datum?

Waarschijnlijk heb je geen last van doodgaan of andere ongemakken.
Gekocht bij appie gwn image.jpg

• #154.985
Ayy Janssen vaccin geregeld.

• #154.988
"Dansen met Janssen"
Bron: Hugo de Jonge

• #154.990
@azerate en mede beunhazen.

keramische tuintegels van 2cm dikte voor in de tuin dat kan toch gewoon? Wat zijn de nadelen van 2cm?

• #154.991
Voor de vlees experts, mijn zalm is al een maand overdatum in de vriezer (was het helemaal vergeten). Gelijk weggooien of?
Zalm is wel een paar maanden houdbaar in de vriezer. Ik heb paar dagen geleden nog een stuk zalm gegeten die ik in januari had ingevroren.

Volgens mij gaat men bij vette vis uit van 6 maanden houdbaar bij een temp. kouder dan -18.

Mits op tijd ingevroren kan je je zalm dus nog een paar maanden bewaren in de vriezer.

• #154.995
never forget dat joddie mij (assistent-bondscoach) van de officiële powerlifting in NL FB page had geblockt omdat ik een grapje van @RockOfAges over joddie's strenghtht ecedemie had geliket

ik word wel verdacht vaak geblockt op fb @Sanca Saxon . Zou het dan toch aan mij liggen?

• #154.996
  • #154.998
Hihihi leuk zo

Bijlagen

• 809B204D-1A82-425B-B23A-8769E6BABF81.png
    809B204D-1A82-425B-B23A-8769E6BABF81.png
    324 KB · Weergaven: 100
  • 283BA121-6773-47B7-BDE7-562AA82205F2.png
    283BA121-6773-47B7-BDE7-562AA82205F2.png
    325,3 KB · Weergaven: 99
  • 68DFB730-AB3A-4503-BCB1-537AAFD28CE8.png
    68DFB730-AB3A-4503-BCB1-537AAFD28CE8.png
    323,6 KB · Weergaven: 98
  • #154.999
never forget dat joddie mij (assistent-bondscoach) van de officiële powerlifting in NL FB page had geblockt omdat ik een grapje van @RockOfAges over joddie's strenghtht ecedemie had geliket

ik word wel verdacht vaak geblockt op fb @Sanca Saxon . Zou het dan toch aan mij liggen?
Hij had ook beef met een maatje van mij Dennis Gort(sterkste man). Toen zag hij hem een keer op een wedstrijd en keek hij alleen maar naar de grond. Sneue t*ring mong**l is het

• #155.000
Ben jij assistant-bondscoach (geweest)?
Op papier ben ik dat nog steeds, althans, ik heb nooit begrepen dat ik het niet meer ben. Maar het is natuurlijk lang rustig geweest met wedstrijden vanwege covid. En het is verder niet echt een prestigieuze titel ofzo, je krijgt er zeker niet voor betaald mocht iemand dat denken. Er is destijds een soort poule gemaakt van lifters / coaches die dan officieel de titel assistent-bondscoach kregen, om ze mee te kunnen krijgen naar internationale wedstrijden. Want je mag niet zomaar als reguliere coach mee naar een EK/WK en dan is het dus prettig om een 'voorraad' te hebben. Ik zit ook in die poule.
Hij had ook beef met een maatje van mij Dennis Gort(sterkste man). Toen zag hij hem een keer op een wedstrijd en keek hij alleen maar naar de grond. Sneue t*ring mong**l is het
Alles wat ik zeg klinkt waarschijnlijk als afgunst want ik ben vier of vijf keer vlak achter hem geëindigd op het podium. Telkens 2e of 3e geworden omdat hij in mijn klasse zat en hij is natuurlijk gewoon erg sterk.
Maar ik heb hem nooit gemogen, en hij mij ook niet geloof ik. Er zijn weinig mensen in de pl wereld die hem mogen. Ik snap op zich nog dat iemand tijdens een wedstrijd gefocust is op zichzelf en/of zijn atleten, maar daarmee hoef je nog niet onaardig te zijn, en dat is hij wel imo. Nooit een woord willen wisselen, geen handjes, geen felicitaties, niet eens een blik van verstandhouding. Terwijl je dan jaren lang naast elkaar staat op dat podium. Verder zet ie mensen gewoon af met die knkf instructeurs opleidingen enzo en zijn er nog wel wat meer verhalen die niet helemaal jofel zijn.

Terug
Naar boven