- Waardering
- 15.914
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn vriendin vraagt juist waarom ik zo moest lachen, wat een "kerel" ben je ook, je wordt echt lachwekkend.Je hebt niets om confident over te zijn kan ik je vertellen maar I rest my case![]()
Klopt bel de dealer
Je zult vast je portie aandacht al wel gehad hebben om de avond door te komen.Ik voel mij hier wel op mijn plek eigenlijk, ik hou een beetje de balans met een zwakbegaafte 'super mod'![]()
Jij bent mij ver vooruit. Soms ben ik gewoon jaloers op jouw beheersing. Trainse ' ouwe' .
Bel de woute
Je bent daar aanwezig dus het kost je tijd, niks is gratis.Ik moet dus 19:00 beginnen volgens het rooster, vroeg ik net aan leidinggevende van, hoelaat komt de eerste vrachtwagen? Waarop hij zei 21:10. dus ik verdien 2 uurtjes gratis geld
Maar ik wordt nu wel betaald terwijl ik netflixJe bent daar aanwezig dus het kost je tijd, niks is gratis.
Misschien kan je werkwoordspelling oefenen in die tijd dat je betaald wordt en zit te Netflixen.
Via de wifi van je baas?

Ja
Vind netflixen leukerMisschien kan je werkwoordspelling oefenen in die tijd dat je betaald wordt en zit te Netflixen.
Dat is wel vaker de instelling bij sommige bevolkingsgroepen.
Je bent weer aan het meal preppen?
Voelt als zaterdag hé?Heerlijk dat vrijdag gevoel!
O, wacht morgen heb ik dienst.
@mods kan dit bericht verplaatst worden?