Ik volg jou op de voet.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik volg jou op de voet.
Wil je m'n schoenmaat weten? (Of weet je die al?)
Hebben wij samen getraind 😋
Je comeback is nog slapper dan die clownlifts van je
Haha t*ring mooi dat je bevestiging gaat zoeken bij random tards op internetDat onzekere dat ze benoemen herken ik wel in jou en die andere haters.
![]()

Na iemand luisteren is ook voor simpsWeer een week voorbij.
Thomas filosofie draait als een tierelier.
- stop met simpen op dbb, start met vreten
- wees nooit tevreden, er is altijd ruimte voor verbetering
- stop met simpen in de gym, start met trainen
- onthoud, eten, trainen, slapen en dat herhaalt zich.
- alcohol is voor pussies, we beklimmen in de nacht de heuvelrug tot we niet meer kunnen als we ons goed willen voelen in het weekend.
Im out.
Nog steeds verliefd?Weer een week voorbij.
Thomas filosofie draait als een tierelier.
- stop met simpen op dbb, start met vreten
- wees nooit tevreden, er is altijd ruimte voor verbetering
- stop met simpen in de gym, start met trainen
- onthoud, eten, trainen, slapen en dat herhaalt zich.
- alcohol is voor pussies, we beklimmen in de nacht de heuvelrug tot we niet meer kunnen als we ons goed willen voelen in het weekend.
Im out.
www.instagram.com
Zou het niet doen, straks verlies je die 3 anusharen op je hoofd ook nogMisschien moet ik ook maar eens wat meer aandacht gaan zoeken en kuren om 240kg te liften.
Lol, als er iemand niet onzeker is ben ik het wel, maar goed geprobeerd wel.Wat is dat toch met jou en dat onzeker. Heeft dat te maken met dat je er uit ziet alsof je elke dag onder een brug vandaan komt op weg naar de voedselbank of?
Iedereen die me kent weet dat ik overconfident ben, lol.Sanca is trots op zijn lichaam, showt het regelmatig, dat is confidence, kerel komt totaal niet onzeker over op mij. Wilde dat nog ff kwijt. Gr