XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.063
Gewoon weer lekker zonder mondkapje de winkel in kunnen lopen, langzaam word alles weer normaal zoals het was:cool:

• #155.064
Gewoon weer lekker zonder mondkapje de winkel in kunnen lopen, langzaam word alles weer normaal zoals het was:cool:
Toch nog best wat mensen die een mondkapje droegen vandaag in de winkel (in nl).
word eens tijd dat ze het in BE ook afschaffen

• #155.065
Toch nog best wat mensen die een mondkapje droegen vandaag in de winkel (in nl).
Aangezien ze nu alweer spreken over een ''''deltavariant'''' en een zogezegde 4 golf kan je dat al vergeten tegen september. En als dat niet werkt komt de apocalypse variant nog als laatste redmiddel om de mondmaskers in ere te houden. :o

• #155.066
Er zijn festivals en evenementen met veel volk waar er geen restricties zijn maar als je ergens anders komt moet je ze wel allemaal volgen :dunno:

• #155.067
Aangezien ze nu alweer spreken over een ''''deltavariant'''' en een zogezegde 4 golf kan je dat al vergeten tegen september. En als dat niet werkt komt de apocalypse variant nog als laatste redmiddel om de mondmaskers in ere te houden. :o
Kans zit er wel eens dik in, zo gaat het al meer dan een jaar

• #155.068
  • #155.069
  • #155.070
Delta neemt af, toch? De volgende wordt epsilon.
Delta staat gewoon voor de Indiaase, ofwel de 4e.
Alfa, bèta, gamma, delta en dan de 5e epsilon

Waarmee men gevaccineerd is speelt daarbij ook een rol, ik meende dat Astrazeneca minder bescherming daartegen biedt. In Engeland is daarmee meer gevaccineerd. Volgens mij is er geen aanleiding om aan te nemen dat de vaccins onvoldoende beschermen om een nieuwe golf te voorkomen

• #155.071
Zo was het niet bedoeld. Ik ga straks ook werken en gisteren vrij. Voor mij voelde het als zaterdag.
Dacht even dat we hetzelfde voelde, werkze :wave2:
Ik denk niet dat we echt op dezelfde golflengte zitten. Desalniettemin ook een fijne zaterdag voor jou.

• #155.072
Straks bbq, ik ga ongeveer een kilo kipfilet, biefstuk en ander mager vlees in de fik zetten en opkanen. Zin in. Lichte lunch om ruimte te maken straks…

• #155.073
Delta neemt af, toch? De volgende wordt epsilon.
Delta staat gewoon voor de Indiaase, ofwel de 4e.
Alfa, bèta, gamma, delta en dan de 5e epsilon

Waarmee men gevaccineerd is speelt daarbij ook een rol, ik meende dat Astrazeneca minder bescherming daartegen biedt. In Engeland is daarmee meer gevaccineerd. Volgens mij is er geen aanleiding om aan te nemen dat de vaccins onvoldoende beschermen om een nieuwe golf te voorkomen
Volledige vaccinatie met Pfizer heeft redelijke bescherming van 80%. Een enkele vaccinatie geeft na 4 weken 36%.

astra zeneca iets van 58% na volledig vaccineren. En rond de dertig na 1 vaccin. Dus voor de UK gaat dat wel schelen: veel AZ vaccins daar.

Sowieso zie je daar ook dat de doden en ernstig zieken veelal de ongevaccineerden zijn. De wappies gaan straks nog in de problemen komen met de delta variant. Ik zou ze een spuitje geven, en dat is geen vaccin.

• #155.074
Dat viel bij ons heel erg mee had dat eigenlijk niet verwacht, van de 20 droegen er 2 een mondkapje. Had eerder verwacht dat ik de enigste zou zijn zonder:roflol:

• #155.075
Oh, vandaag geen mondkapjes meer in de gym ook. Lekker wel.

• #155.076
Even een uurtje Tour kijken.

• #155.080
Vandaag m’n eerste inwerkdag gedraaid als begeleider gehandicaptenzorg. Laten we het maar een interessante gevarieerde dag noemen

Hoogtepunt: wandelen met drie clienten en twee collega begeleiders in De Horsten in Wassenaar.

Dieptepunt: de clienten werden wakker gemaakt en 1 client had in z’n nest gescheten. Schijnt wel eens voor te komen bij hem. Collega die mij inwerkte deed even voor hoe dat allemaal schoongemaakt wordt. Echt top, mag ik binnenkort dus ook gaan doen :roflol:

Terug
Naar boven