Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.622
Fucking MattDoesFitness die natty claimt en als reden geeft dat Mike er beter uit ziet dan hij :roflol:
Volg het ook een beetje op more plates more dates. Hij weet niet waar hij aan begonnen is. :o Als dit hele gebeuren daadwerkelijk doorzet gaat hij sowieso z’n tests proberen te omzeilen of wat dan ook. Mike is slim dat ie zichzelf er niet mee bemoeit. Best triest dat Matt zo ver wilt gaan, denk dat ie uiteindelijk verstrikt raakt in z’n eigen leugens. Die gast scheen aan het begin van z’n youtube carrière vgm 8 jaar geleden (toen hij nog basisschool docent was) gewoon open te zijn over gear en bleek ook cycle reports te doen, jammer dat niemand die video’s heeft gedownload toentertijd.

• #155.624
Volg het ook een beetje op more plates more dates. Hij weet niet waar hij aan begonnen is. :o Als dit hele gebeuren daadwerkelijk doorzet gaat hij sowieso z’n tests proberen te omzeilen of wat dan ook. Mike is slim dat ie zichzelf er niet mee bemoeit. Best triest dat Matt zo ver wilt gaan, denk dat ie uiteindelijk verstrikt raakt in z’n eigen leugens. Die gast scheen aan het begin van z’n youtube carrière vgm 8 jaar geleden (toen hij nog basisschool docent was) gewoon open te zijn over gear en bleek ook cycle reports te doen, jammer dat niemand die video’s heeft gedownload toentertijd.
Ik snap Fake Natty zijn helemaal ivm sponsors enzo
Maar dit is gewoon weg een rare zet

• #155.628
Gisteravond lag ie in z'n bedje en leek het alsof ie stopte met ademen.

Dus ik kijken en luisteren van dichtbij. Geen beweging, geen geluid. Dus ik nog dichterbij, geen beweging geen geluid.

Het was 's nachts, muisstil. Dus ik echt van super dichtbij kijken, schiet ie ineens wakker en gooit ie z'n handen in de lucht.

Fucking hartverzakking.

• #155.629

Dus ik kijken en luisteren van dichtbij. Geen beweging, geen geluid. Dus ik nog dichterbij, geen beweging geen geluid.

Het was 's nachts, muisstil. Dus ik echt van super dichtbij kijken, schiet ie ineens wakker en gooit ie z'n handen in de lucht.

Fucking hartverzakking.
ja ook jij hebt die vaderlijke instincten...het is begonnen ....er valt nog zoveeeeeeel te beleven
Gefeliciteerd

• #155.632
Mijn tuin is te klein :lifter:

• #155.633

Fucking hartverzakking.
Herkenbaar :)

• #155.634
Dat was indrukwekkend.

De geboorte is goed verlopen. Kleine zoon is gezond en wel. Heel bizar om te zien hoe ze hem uit de buik haalde en hij begon met ademen en huilen. Met de vrouw gaat ook alles goed :).

Super blij. So far so good. Hopen dat de aankomende weken alles goed gaat :).
Feli, one down, 7 to go? :banana:

• #155.636
FB_IMG_1627718171222.jpg

Terug
Naar boven