MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #155.601
Dat was indrukwekkend.

De geboorte is goed verlopen. Kleine zoon is gezond en wel. Heel bizar om te zien hoe ze hem uit de buik haalde en hij begon met ademen en huilen. Met de vrouw gaat ook alles goed :).

Super blij. So far so good. Hopen dat de aankomende weken alles goed gaat :).
Gefeliciteerd. Ook mazzeltje dat het een jongen is.

• #155.602
Dat was indrukwekkend.

De geboorte is goed verlopen. Kleine zoon is gezond en wel. Heel bizar om te zien hoe ze hem uit de buik haalde en hij begon met ademen en huilen. Met de vrouw gaat ook alles goed :).

Geniet ervan.

• #155.603
Dat was indrukwekkend.

Gefeliciteerd man, geniet ervan!

• #155.606
Dat was indrukwekkend.

Gefeliciteerd 💙👶🏻

• #155.607
Dat was indrukwekkend.

Gefeliciteerd!

• #155.608
Zo'n keizersnede lijkt me niet onaangenaam. Anders is het toch een beetje zoals je favoriete café zien platbranden.
zou je niet eerst eens een vrouw vinden voordat je je wilde fantasieën er op los laat
Never Gonna Happen GIF by Rock This Boat: New Kids On The Block

• #155.609
Nee, ik ben de drie liefdes van m'n leven al tegengekomen. Nu neuk ik er alleen nog maar wat op los.

• #155.612
post anders even een gifje om de sfeer te verlichten en je eer te redden @Arminius

• #155.613
Ga je moeder pesten, bolle.

Laatst bewerkt:
  • #155.614
Mijn Latijnse grapjes op een ander forum zijn nog veel erger.

• #155.616
Gefeliciteerd, @PAPfelstrudel!

Binnenkort foto's van mooi opgemaakte bordjes die je dan in de blender tieft (het eten dan, niet de bordjes), want babyvoedsel?

Is het een Adolf, Jozef, Heinrich of Bennito? Of ga je liever voor het politiek correcte Che, Pol, Joseph of Mao? Zelf vind ik Salazar een erg mooie naam. :trollface:
Kvond Enal wel een mooie naam.

• #155.617
Gefeliciteerd. Benieuwd of je ook wat gematigder wordt in je gedachtegoed. Niet dat het voor mij moet maar kan veranderen door kids.

• #155.619
Net als Klaver papadagen gaan gebruiken

• #155.620
Fucking MattDoesFitness die natty claimt en als reden geeft dat Mike er beter uit ziet dan hij :roflol:

Terug
Naar boven