Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Vanavond weer een nachtje slapen in de slaap-clinic
Ik krijg een CPAP masker aangemeten (apneu) om mee te slapen
De slaapverpleegkundigen zullen mij dan monitoren, om te kijken of het wat oplevert
Dus minder slaapstops en dus ook een betere nachtrust voor een betere gezondheid.
Een betere nachtrust zorgt ook voor meer energie dus meer gains :)

Het masker krijg ik mee naar huis voor een aantal weken, daarna evalueren
laten we hopen dat het werkt ,ik duim voor je !
 
laten we hopen dat het werkt ,ik duim voor je !
dank je, ik had al eens een keer met een masker geslapen, maar gaf niet veel voldoening en resultaat.
Ondertussen heb ik een slaapcursus gedaan, om een goed slaapritme/gedrag aan te leren.
Dus ik geef het wel weer een kans...
 
dank je, ik had al eens een keer met een masker geslapen, maar gaf niet veel voldoening en resultaat.
Ondertussen heb ik een slaapcursus gedaan, om een goed slaapritme/gedrag aan te leren.
Dus ik geef het wel weer een kans...
ja precies wie weet , elke vordering is er een in het geval van slaap problemen . merk het zelf ook steeds meer ( zet zelf niks meer op tekening als ik beroerd heb geslapen ) .
 
Cam ff testen
20210804_124151.jpg
 
dank je, ik had al eens een keer met een masker geslapen, maar gaf niet veel voldoening en resultaat.
Ondertussen heb ik een slaapcursus gedaan, om een goed slaapritme/gedrag aan te leren.
Dus ik geef het wel weer een kans...
Niet slapen kan echt frustrerend zijn. Had hier laatst ook een topic over gemaakt: https://forum.bodybuilding.nl/topics/i-cant-get-no-sleep.430272/

Bij mij heeft acupunctuur, ademhalingsoefeningen en een betere mindset geholpen(het stoppen met zorgen maken over het niet kunnen slapen). Niet meteen maar uiteindelijk ging het steeds beter.

Sterkte!
 
Lekker ruzie gemaakt met mijn aannemer.

Mongool heeft mijn vloer kut gelegd. Heb zijn gereedschap in beslag genomen en betaal geen cent. Komt hij tof doen dat hij mijn deur open gaat slijpen, de tegels eruit gaat trekken etc.
20210804_173654.jpg


Na deze onzin even gebeld met hem, roidrage en uitgenodigd om nu aan mijn deur te komen.

Even later....

20210804_175337.jpg


Deze vent was al de hele tijd aan het opscheppen tegen mij over zijn strafblad. Heeft blijkbaar drugs geproduceerd en voor een 'incassobureau' gewerkt, dus innen door te knuppelen.

Mooi om hem na deze 'man' van 2 meter toch klein te krijgen met 1 telefoontje, I still got it....:roflol::hedbang:
 
Lekker ruzie gemaakt met mijn aannemer.

Mongool heeft mijn vloer kut gelegd. Heb zijn gereedschap in beslag genomen en betaal geen cent. Komt hij tof doen dat hij mijn deur open gaat slijpen, de tegels eruit gaat trekken etc.
Bekijk bijlage 533692

Na deze onzin even gebeld met hem, roidrage en uitgenodigd om nu aan mijn deur te komen.

Even later....

Bekijk bijlage 533694

Deze vent was al de hele tijd aan het opscheppen tegen mij over zijn strafblad. Heeft blijkbaar drugs geproduceerd en voor een 'incassobureau' gewerkt, dus innen door te knuppelen.

Mooi om hem na deze 'man' van 2 meter toch klein te krijgen met 1 telefoontje, I still got it....:roflol::hedbang:
Dus nu heb je een gratis kut vloer?
 
Train date gepland zaterdag :eyebrow:.
 
Helft van de winkel heeft een 50% korting sticker omdat we gaan verbouwen. Ik ben 7 weken vrij lol
 
De winkel waar ik werk ging vandaag dus sluiten ivm verbouwing. Ik begon dus om 5 uur en om half 6 werd ik al geroepen om pizza te eten. Zie ik ineens in de kantine 15 pizzas enzo. Super chill was dat. Toen Waren we met 40 man in de winkel om alle producten in kratjes te doen en terug te sturen naar de distributiecentrum en 15% van de winkel werd gestuurd naar de voedselbank.
 
De winkel waar ik werk ging vandaag dus sluiten ivm verbouwing. Ik begon dus om 5 uur en om half 6 werd ik al geroepen om pizza te eten. Zie ik ineens in de kantine 15 pizzas enzo. Super chill was dat. Toen Waren we met 40 man in de winkel om alle producten in kratjes te doen en terug te sturen naar de distributiecentrum en 15% van de winkel werd gestuurd naar de voedselbank.
40 man niet corona veilig Steks Bel de nsb lijn
 
Back
Naar boven