MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (3 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    74

Users who are viewing this thread

Sparks79

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
19 mei 2019
Lengte
1m94
Massa
103kg
Vetpercentage
12%
Mijn leven was alles behalve over en cliché nummer 1, de roze wolk heb ik nooit ervaren :dunno:

Vooral de slapeloosheid klopt :P
Mijn leven was alles behalve over en cliché nummer 1, de roze wolk heb ik nooit ervaren :dunno:

Vooral de slapeloosheid klopt :P
Ik heb ook geen roze wolk gehad. Te weinig voor geslapen. Vooral erg vermoeiend. Maar vind het wel gezellig een stel kinderen in huis. Ik houd wel van een geintje oid op zijn tijd en kinderen zijn daar eigenlijk altijd wel voor in.

Frankje

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2004
Lengte
1m75
Massa
120kg
Vetpercentage
18%
Hij is alleen wel wat licht. 2750 gram. Volgens de gyneacoloog is ie dysmatuur.

Echter zei ze wel dat deze data gebaseerd is op kinderen met ouders van Nederlandse komaf. Volgens deze data zijn vrijwel alle aziaten die hier geboren worden dysmatuur, wat natuurlijk niet het geval is. M'n vriendin is Portugees, die hele familie is onder de 1,70. Ik 1,87. Op de echo's was hij tot 30 weken echter gemiddeld. Gek dat hij dus nu te klein is. Hopelijk trekt het bij (en wordt het geen manlet :roflol:) en is er niks aan de hand.

Hij eet nu wel gewoon goed, bloedsuiker is top.
Kan die niet nu al met een testo kuurtje beginnen :D

Frankje

Dutch Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
26 mei 2004
Lengte
1m75
Massa
120kg
Vetpercentage
18%
Ik heb ook geen roze wolk gehad. Te weinig voor geslapen. Vooral erg vermoeiend. Maar vind het wel gezellig een stel kinderen in huis. Ik houd wel van een geintje oid op zijn tijd en kinderen zijn daar eigenlijk altijd wel voor in.
En als je iets doet wat ze niet leuk vinden zeg je gewoon grapje en is alles weer goed. True story!

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
Geeft de pro-vaxxer @Galen toe dat hij een foutieve aanname heeft gedaan omtrent Covid-19, zijn de anti-vaxxers nog niet tevreden. :D

Galen

Peter Bond
Super Mod
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
8 okt 2010
Lengte
1m95
Massa
102kg
Vetpercentage
11%
Geeft de pro-vaxxer @Galen toe dat hij een foutieve aanname heeft gedaan omtrent Covid-19, zijn de anti-vaxxers nog niet tevreden. :D
:roflol:

Misschien dat ik over een jaar helemaal bekeerd ben en fel ageer tegen vaccinatie tegen COVID-19. Maar hoogstwaarschijnlijk niet. :trollface:

Steks

Massive Warrior
Lid geworden
21 feb 2017
Lengte
1m82
Massa
92kg
:roflol:

Misschien dat ik over een jaar helemaal bekeerd ben en fel ageer tegen vaccinatie tegen COVID-19. Maar hoogstwaarschijnlijk niet. :trollface:
Je bedoelt dat diegene die nu niet wil straks ook niet meer mag als covid muteert naar airborne Ebola.

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Je bedoelt dat diegene die nu niet wil straks ook niet meer mag als covid muteert naar airborne Ebola.
wat heeft ebola feitelijk met covid te maken dan ?

dreamy1

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
1 sep 2015
Lengte
1m75
Heb vakantie dus, uitslapen train en eten

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Vanavond weer een nachtje slapen in de slaap-clinic
Ik krijg een CPAP masker aangemeten (apneu) om mee te slapen
De slaapverpleegkundigen zullen mij dan monitoren, om te kijken of het wat oplevert
Dus minder slaapstops en dus ook een betere nachtrust voor een betere gezondheid.
Een betere nachtrust zorgt ook voor meer energie dus meer gains :)

Het masker krijg ik mee naar huis voor een aantal weken, daarna evalueren

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
Vanavond weer een nachtje slapen in de slaap-clinic
Ik krijg een CPAP masker aangemeten (apneu) om mee te slapen
De slaapverpleegkundigen zullen mij dan monitoren, om te kijken of het wat oplevert
Dus minder slaapstops en dus ook een betere nachtrust voor een betere gezondheid.
Een betere nachtrust zorgt ook voor meer energie dus meer gains :)

Het masker krijg ik mee naar huis voor een aantal weken, daarna evalueren
laten we hopen dat het werkt ,ik duim voor je !

Bosco55555

Colossal Veteran
Lid geworden
18 dec 2012
Lengte
1m71
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
laten we hopen dat het werkt ,ik duim voor je !
dank je, ik had al eens een keer met een masker geslapen, maar gaf niet veel voldoening en resultaat.
Ondertussen heb ik een slaapcursus gedaan, om een goed slaapritme/gedrag aan te leren.
Dus ik geef het wel weer een kans...

azerate

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
21 okt 2017
Lengte
1m85
Massa
93kg
Vetpercentage
20%
dank je, ik had al eens een keer met een masker geslapen, maar gaf niet veel voldoening en resultaat.
Ondertussen heb ik een slaapcursus gedaan, om een goed slaapritme/gedrag aan te leren.
ja precies wie weet , elke vordering is er een in het geval van slaap problemen . merk het zelf ook steeds meer ( zet zelf niks meer op tekening als ik beroerd heb geslapen ) .

ThuggishRuggish

🧊
Elite Member
Lid geworden
28 mei 2014
Cam ff testen
20210804_124151.jpg

bekjam2

Cool Novice
Lid geworden
18 jun 2021
Niet slapen kan echt frustrerend zijn. Had hier laatst ook een topic over gemaakt: https://forum.bodybuilding.nl/topics/i-cant-get-no-sleep.430272/

Bij mij heeft acupunctuur, ademhalingsoefeningen en een betere mindset geholpen(het stoppen met zorgen maken over het niet kunnen slapen). Niet meteen maar uiteindelijk ging het steeds beter.

Sterkte!

Naar boven