MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Nu nog terug uit krijgen.
    Dat ging wel prima gelukkig. Heb verschillende filmpjes gekeken maar al die gasten hebben of dunne kuiten en vettige kuiten. En het lijkt wel als je kuiten dik zijn door het vet dat het vet gewoon meebeweegt en de sleeve makkelijk erover glijdt. De truc met wrist wraps als hulpmiddel gebruiken was uiteindelijk de beste voor mij. En met een legging aan lukte het ook wel, maar ga niet altijd met een legging trainen. :o
     
    Nieuwe bonusregeling op het werk van 300,- per maand en m'n baas die vragt of ik buiten werktijd een projectje voor hem wil fixen. 💵
    Altijd lekker. zeker als je die bonus ook echt als extra beschouwt.

    Ik krijg dit jaar ook 100% bonus. Lekker want vorig jaar ivm Corona precies niets.
     
    Altijd lekker. zeker als je die bonus ook echt als extra beschouwt.

    Ik krijg dit jaar ook 100% bonus. Lekker want vorig jaar ivm Corona precies niets.
    Het is een extraatje want deze regeling hadden we tot vorig jaar niet. Als ik 80% facturabelheid haal per maand dan krijg ik die bonus. Dat percentage is voor mij vrij goed te halen, als het met terugwerkende kracht in zou gaan zou ik het denk ik bijna elke maand hebben gehaald.

    Netto blijft er uiteraard niet zoveel van over maar ik mag het van m'n baas opsparen en dan op de zaak het gehele bedrag bruto spenderen. Dus ik ga het lekker opsparen voor een nieuwe dekstop denk ik.
     
    Sinds ik me traps ed prik voelen ze elkedag opgepompt
     
    Sinds ik me traps ed prik voelen ze elkedag opgepompt
    Niet het gevoel dat je nek vastzit :p? of vallen de ml's die injecteerd daar wel mee.
     
    20210820_160850.jpg
    ff chillen in het Broersepark.
     
    Laatst bewerkt:
    Back
    Naar boven