MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.252

Bezoekers in dit topic

  • Vandaag weer in de moestuin geweest, onkruid viel mee en een goede oogst 🥰
    +/- 1kg tomaten, soep van gemaakt, sperziebonen en een komkommer.
    Nu wachten totdat de appels en peren rijp zijn en de pompoenen verder gegroeid zijn 😍
     

    Bijlagen

    • 20210821_144109.jpg
      20210821_144109.jpg
      184 KB · Weergaven: 27
    • 20210821_140905.jpg
      20210821_140905.jpg
      113,2 KB · Weergaven: 32
    • IMG-20210820-WA0004.jpg
      IMG-20210820-WA0004.jpg
      293,6 KB · Weergaven: 26
    Maandag t/m vrijdag cursus van 9 tot 5. Cursusleider vroeg me wilje koffie, ik zei nou ik ben nu wakker straks denk ik niet dan drink ik het wel
     
    Maandag t/m vrijdag cursus van 9 tot 5. Cursusleider vroeg me wilje koffie, ik zei nou ik ben nu wakker straks denk ik niet dan drink ik het wel
    Waar gaat de cursus over?
     
    Maandag t/m vrijdag cursus van 9 tot 5. Cursusleider vroeg me wilje koffie, ik zei nou ik ben nu wakker straks denk ik niet dan drink ik het wel
    Jij hebt ook zo'n wild leven hè
     
    Waar gaat de cursus over?
    Wordt verteld over wapens, marechaussee, controle, xray, fouilering, wetten, sabotage, nog een heleboel andere dingen. Verplichte cursus voordat je als beveiliger begint op schiphol. We krijgen ook theorie toetsen en praktijk oefeningen hoe je moet fouileren, visiteren en hoe de xray werkt, kleurenblind test
     
    Wordt verteld over wapens, marechaussee, controle, xray, fouilering, wetten, sabotage, nog een heleboel andere dingen. Verplichte cursus voordat je als beveiliger begint op schiphol. We krijgen ook theorie toetsen en praktijk oefeningen hoe je moet fouileren, visiteren en hoe de xray werkt, kleurenblind test

    Leuke stof zo te horen. Succes vandaag.
     
    Wordt verteld over wapens, marechaussee, controle, xray, fouilering, wetten, sabotage, nog een heleboel andere dingen. Verplichte cursus voordat je als beveiliger begint op schiphol. We krijgen ook theorie toetsen en praktijk oefeningen hoe je moet fouileren, visiteren en hoe de xray werkt, kleurenblind test
    Ga je ons straks beveiligen op Schiphol?
     
    Back
    Naar boven