XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (35 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Heeft die letterlijk ook als reden gegeven waarom die stopte met strongman en downsized.

    Iets met z'n kinderen oud zien worden ook.
    Klopt, hij woog hetzelfde als Hafthor en Brian Shaw met wel 20 cm minder lengte.
     
    • Like
    Waarderingen: vntl
    Hij lijkt idd vrij skinny. Inmiddels 50kg kwijt.. Z'n lengte doet misschien ook wel anders lijken, zal in het echt nog steeds indrukwekkend zijn
    Die gast is 2.10 ofzo toch? Enorm dus.
     
    Ik zie mensen haten op Hafthor en dat snap ik echt niet, alleen maar goed dat die downsized.
    Ik vind het een indrukwekkende gast. Letterlijk enorm. En slim dat hij nu aanblijf gezondheid denkt.
     
    Moet trouwens wel een beetje lachen om het drama in de strongmanwereld van de laatste dagen. Schwarzenegger die gecancelled wordt door een aantal Amerikaanse strongmen en Nakonechnyy die Novikov wilde klappen
     
    Dude weegt inderdaad 150 en is zo lean. Besef even hoe bizar dat is.
    Deze weegt nog meer en is langer geloof ik zelfs of dezelfde lengte.

    jamie christian johal00000.jpg
     
    Dude weegt inderdaad 150 en is zo lean. Besef even hoe bizar dat is.
    150kg zou je hem zo echt niet geven.

    Moet trouwens wel een beetje lachen om het drama in de strongmanwereld van de laatste dagen. Schwarzenegger die gecancelled wordt door een aantal Amerikaanse strongmen en Nakonechnyy die Novikov wilde klappen
    Ik las dat hij ook sponsors aan het verliezen is voor de Arnolds, door zijn "screw your freedom" uitspraken.
     
    Moet trouwens wel een beetje lachen om het drama in de strongmanwereld van de laatste dagen. Schwarzenegger die gecancelled wordt door een aantal Amerikaanse strongmen en Nakonechnyy die Novikov wilde klappen
    Waar vind ik dit 😂?
     
    Waar vind ik dit 😂?
    Arnold-gate:


    Reacties van Redcon1 en Shaw:



    Nakonechnyy vs Novikov:


     
    Zwaar overtrokken reacties op Arnold trouwens imo. Die quote (screw your freedom) wordt overal compleet uit context gehaald en vrijheid van meningsuiting blijkt zoals bijna altijd weer alleen te gelden wanneer die mening in het straatje ligt van de grootste 'voorvechters' van diezelfde vrijheid van meningsuiting. Zoniet, dan cancellen we je gewoon.
     
    Zwaar overtrokken reacties op Arnold trouwens imo. Die quote (screw your freedom) wordt overal compleet uit context gehaald en vrijheid van meningsuiting blijkt zoals bijna altijd weer alleen te gelden wanneer die mening in het straatje ligt van de grootste 'voorvechters' van diezelfde vrijheid van meningsuiting. Zoniet, dan cancellen we je gewoon.
    *edit* Ik lees dat hij zelf meerdere gespot is zonder masker.

    Gevalletje do as I say dont do as I do?
     
    *edit* Ik lees dat hij zelf meerdere gespot is zonder masker.

    Gevalletje do as I say dont do as I do?
    geen idee, ahnuld doet maar lekker en lult maar een eind raak. Ben het ook helemaal niet per se eens met alles wat hij zegt of vindt.
    Ik vind alleen niet dat iedereen daarom gecancelled moet worden. Als shaw die foto naar beneden wilt halen moet ie dat ook zelf weten natuurlijk. Maar die hele omlijsting met freedom dit, freedom dat en dan voor honderdduizenden volgers demonstratief die foto naar beneden halen. Freedom is important. Ja oke bedankt brian voor deze onmetelijke wijsheid maar als dat zo is dan moet arnie ook kunnen zeggen wat hij wil
     
    geen idee, ahnuld doet maar lekker en lult maar een eind raak. Ben het ook helemaal niet per se eens met alles wat hij zegt of vindt.
    Ik vind alleen niet dat iedereen daarom gecancelled moet worden. Als shaw die foto naar beneden wilt halen moet ie dat ook zelf weten natuurlijk. Maar die hele omlijsting met freedom dit, freedom dat en dan voor honderdduizenden volgers demonstratief die foto naar beneden halen. Freedom is important. Ja oke bedankt brian voor deze onmetelijke wijsheid maar als dat zo is dan moet arnie ook kunnen zeggen wat hij wil
    Patriottisme ten top. Je moet niet aan hun freedom komen. Zonder context is het alleen maar erger.

    Die man van redcon spreekt zichzelf ook tig keer tegen.
     
    Deze rage van Anthony Fuhrman tegen Shaw en commercial patriotism is ook wel genieten:


    Zie ook vooral z'n stories.
     
    Deze rage van Anthony Fuhrman tegen Shaw en commercial patriotism is ook wel genieten:


    Zie ook vooral z'n stories.
    Commercial patriotism? Ik denk dat het Redcon in eerste instantie veel geld kost en op termijn moeten ze nog maar afwachten hoe het uitpakt. Verder ben ik het helemaal eens met wat er gezegd wordt want: Het past in mijn naratief.
     
    Back
    Naar boven