XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (4 bezoekers)

Mannen met leggings…

• Nee, dit is echt zoooooo 2019

Stemmen: 0 0,0%

• Totaal stemmers
    75

Users who are viewing this thread

BB_

💪
Elite Member
2x Challenge Winner
Foto Contest Winner
Lid geworden
25 sep 2016
Lengte
1m89
Massa
109kg
Ik heb binnenkort auto dagcursus
Oke succes. Ik heb het bij zelfstudie gehouden. Als je alle theorie en goed tot in detail kent en kan toepassen, komt het goed. En veel examens oefenen. Er zitten altijd wel wat debiele vragen tussen.

rippedmeeuw

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
21 aug 2020
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Oke succes. Ik heb het bij zelfstudie gehouden. Als je alle theorie en goed tot in detail kent en kan toepassen, komt het goed. En veel examens oefenen. Er zitten altijd wel wat debiele vragen tussen.
Had vorige keer maar 1 fout teveel dus dagcursus gaat nu voldoende zijn

• Like
Waarderingen: BB_

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Vroeger hoefden we niet eens rijles te nemen voor het motorrijbewijs en lazen we de avond voor het theorie-examen het boekje met regels door...

chrash

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 jul 2007
Lengte
1m85
Massa
110kg
Vetpercentage
20%
Vroeger hoefden we niet eens rijles te nemen voor het motorrijbewijs en lazen we de avond voor het theorie-examen het boekje met regels door...
Mijn opa heeft een rijbewijs voor bussen zonder ooit in een bus te hebben gezeten :)

De Aanhouder Wint

Dutch Bodybuilder
Elite Member
Lid geworden
29 nov 2019
Lengte
1m68
Massa
69kg
Vetpercentage
17%
Mijn opa heeft een rijbewijs voor bussen zonder ooit in een bus te hebben gezeten :)
Ik heb sinds kort een trekker rijbewijs zonder ooit op een trekker te hebben gereden :P Maar "ouderen" in mijn omgeving hebben soms ook ineens bepaalde rijbevoegdheden zoals bv een aanhanger rijbewijs gekregen. Toen ik 18 werd kreeg iedereen ouder als/dan 18 ineens het brommerrijbewijs bijgeschreven terwijl jongere leeftijdgenoten hem echt moesten gaan halen.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
In Lusaka in Zambia vroeg ik om een rijbewijs voor de auto EN de motor. (Ik had uit Nederland wel een motorrijbewijs maar niet voor een auto.) De man van de motorstempels was ziek, dus kreeg ik een vrachtwagenrijbewijs erbij. 10 jaar rondgereden op de motor zonder rijbewijs. In Malawi had ik niet eens een kenteken.

Schwarzeneggertje

Freaky Bodybuilder
Lid geworden
8 dec 2016
Lengte
1m87
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Had vorige keer maar 1 fout teveel dus dagcursus gaat nu voldoende zijn
Het "grappige" (not) is dat de fouten niet gewogen worden. Je krijg dezelfde puntaftrek wanneer je een voetganger geen voorrang geeft en plat rijdt, als wanneer je een voetganger die daar geen recht op heeft voorrang geeft.

rippedmeeuw

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
21 aug 2020
Lengte
1m77
Massa
75kg
Vetpercentage
14%
Het "grappige" (not) is dat de fouten niet gewogen worden. Je krijg dezelfde puntaftrek wanneer je een voetganger geen voorrang geeft en plat rijdt, als wanneer je een voetganger die daar geen recht op heeft voorrang geeft.
Er zitten ook kut vragen tussen moie

Naar boven