- Waardering
- 22.485
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom een banaan?Helemaal back on track.
Vanaf nu geen leugens meer in de mfp app.![]()
Waarom niet?
Netjes, wat staat er op het menu voor het diner?Helemaal back on track.
Vanaf nu geen leugens meer in de mfp app.![]()
Chicks lollypops, mosselen, pulled pork, gemarineerd buikspek en tarbot op open vuur.
Zat vast geen Nederlands bij?
Zo vervelend, mensen die de hele tijd maar anderen aanvallen op hun taalgebruik.

https://www.nu.nl/wetenschap/558383...ettig-mens-bent-als-taalfouten-verbetert.htmlZo vervelend, mensen die de hele tijd maar anderen aanvallen op hun taalgebruik.
![]()

Zo vervelend, mensen die de hele tijd maar anderen aanvallen op hun taalgebruik.
![]()
Congratzz!!
Nou ik heb wel gedronken dat helaas wel, ben busted aq.
Tja nu ik aangenomen ben om mensen te fouilleren/visiteren op schiphol wil ik zijn koffer wel bekijken. Vliegt ie weg zonder gearZo vervelend, mensen die de hele tijd maar anderen aanvallen op hun taalgebruik.
![]()

En jij geen baan meer 🤡Tja nu ik aangenomen ben om mensen te fouilleren/visiteren op schiphol wil ik zijn koffer wel bekijken. Vliegt ie weg zonder gear![]()
Mah nig*ah, mah Turki, past wel bij je zo’n baan, zie jou eigenlijk meer als beveiliger/bouncer.Tja nu ik aangenomen ben om mensen te fouilleren/visiteren op schiphol wil ik zijn koffer wel bekijken. Vliegt ie weg zonder gear![]()
Hoezo dat is juist mijn werk?