AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

Bezoekers in dit topic

Gewoon zeggen dat jij je tegenwoordig meer vrouw voelt, en nog recht hebt op achterstallig ouderschapsverlof
:trollface:
Ik heb sowieso nog recht op ouderschapsverlof maar als ik eens een dagje vrij vraag gaan bij ons op de bureau alle alarmbellen af :o
 
Ik heb sowieso nog recht op ouderschapsverlof maar als ik eens een dagje vrij vraag gaan bij ons op de bureau alle alarmbellen af :o
Ouderverlof suckt, houd je maar de helft van je nettoloon van over :(
 
bouncer verdient juist minder. Hier heb je avondtoeslag, nachttoeslag, zaterdagtoeslag, zondagtoeslag, verschuivingstoeslag
Ligt eraan waar je staat.
Amsterdam sommige plekken wel redelijke fooi voor die paar uurtjes.
 
De tijd met mijn kereltje is me meer waard dan mijn loon.
Dat is waar, maar voor het geld moet je het niet doen, heb zelf 1 maandje opgenomen schoot nog geen 1000e over. Ik dacht dat het maar een beetje loonsvermindering was maar dit had ik toch niet verwacht.
 
Zo spuit 2 zit erin, hopelijk minder ziek dan de eerste
 
Nu pas?

Hoe staat het met vaccineren in Rusland?

De overheid had een tijdje geleden als doel een vaccinatiegraad van 60% gesteld. Om dat te bereiken hebben ze het in sommige beroepen verplicht gesteld. Iedereen die voor de overheid werkt en o.a. in de horeca enzo. Als je weigert kunnen ze je niet ontslaan maar wel op onbetaald verlof sturen voor onbepaalde tijd, lol. Te gek voor woorden natuurlijk allemaal.

Maar geen idee eigenlijk of die 60% al zijn bereikt of niet. Ik volg het allemaal niet zo.

De meeste mensen hier zijn en blijven toch zeer sceptisch en wantrouwend mbt heel die virus shizzle en ook die vaccinaties. Russians zijn doorgaans niet zo goedgelovig als in Europa.
 
Ff lekker aan het klussen geweest, volgende week verder.
Bekijk bijlage 534094
Ik ben altijd zo slecht in meten en dan doorrekenen, wil ik ca 10cm spelling aanhouden tussen de geschatte hoogte van het matras en de onderkant van het rachelwerk, vergeet ik dat de rest niet doorloopt tot de grond dus heb ik 15cm extra ruimte. :grinny:
CC0D0E21-CA36-4EE5-BD7B-51BD02A634D4.jpeg
 
Ik ben altijd zo slecht in meten en dan doorrekenen, wil ik ca 10cm spelling aanhouden tussen de geschatte hoogte van het matras en de onderkant van het rachelwerk, vergeet ik dat de rest niet doorloopt tot de grond dus heb ik 15cm extra ruimte. :grinny:Bekijk bijlage 535418
Beunhaas
 
Back
Naar boven