- Waardering
- 18.674
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
"Mijn vriendinnen en ik vinden jou echt het voorbeeld van toxic masculinity"
Lets goooo boys
Veel gelukwensen!sow hey, heb nieuw vriendinnetje! Eerste date al hoofd gekregen!
en nu gewichten pompen.
joe
Wou net zeggen
Dat betekent toch gewoon dat ze op je geilen?"Mijn vriendinnen en ik vinden jou echt het voorbeeld van toxic masculinity"
Lets goooo boys
Sowieso, al die linkse wijven vallen uiteindelijk op rechtse jongensDat betekent toch gewoon dat ze op je geilen?
Net die YT-fimpjes, allemaal zeggen dat ze dat gespierde helemaal niets vinden, maar zodra er een bodybuilder zonder shirt voorbij loopt glijden ze er als slakken achteraan.
Hoezo? Ik hoefde niet naar de wc na 9 eieren gegeten te hebben. Ik at maar 2 dooiers heVeel gelukwensen!
Geen spannende momenten met of spijt gehad van die eieren?
Geen idee of je een berg volgers hebt, maar anders zou je eens iets kunnen posten over toxic feminine tegen 1 van die in jurkjeslopende opmaakpopjes. Kijken of je die trending kan krijgen"Mijn vriendinnen en ik vinden jou echt het voorbeeld van toxic masculinity"
Lets goooo boys

En wat deed je met die andere 7 dooiers?Hoezo? Ik hoefde niet naar de wc na 9 eieren gegeten te hebben. Ik at maar 2 dooiers he
Opdrinken.
Hahahaha, dit is een top ideeGeen idee of je een berg volgers hebt, maar anders zou je eens iets kunnen posten over toxic feminine tegen 1 van die in jurkjeslopende opmaakpopjes. Kijken of je die trending kan krijgen![]()
De prullenbak in
Eten weggooien.

Ik gooi chlorestrol weg. Zo zie ik het
Chlorestol? Dat klinkt als iets om het zwembad schoon te houden.

Aan het blasten?Chlorestol? Dat klinkt als iets om het zwembad schoon te houden.
Het kind met het badwater weggooien. Zo zie ik het.![]()
Maar voor je gezondheid hoef je cholesterol uit eten niet de mijden hoor, al in 9 eieren elke dag misschien wel iets overdreven.
Nope, zit nu 6 weken op cruise van 150 mg. Bovendien ligt aan het cutten, dus momenteel helemaal geen eieren voor mij en ook semi-laag in de vetten, maar eet het liever dan gewoon niet in plaats van de helft weg te gooien. Genoeg andere eiwitbronnen.
Mag je 3 keer dit jaar?