Dan heb ik nog aardig wat tegoed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb ik nog aardig wat tegoed.
Eieren is je beste vriend voor bodybuilding.Nope, zit nu 6 weken op cruise van 150 mg. Bovendien ligt aan het cutten, dus momenteel helemaal geen eieren voor mij en ook semi-laag in de vetten, maar eet het liever dan gewoon niet in plaats van de helft weg te gooien. Genoeg andere eiwitbronnen.
Goeie genederlandststEieren is je beste vriend voor bodybuilding.
maarja jij bent Bert
Wow zelfs geen zin in dope?Een weekend helemaal niks. Afgelopen weken echt absurd veel gewerkt zoveel prive als voor m'n baas dat ik nu echt zin heb om helemaal niks te doen.
Morgen vast wel.

Ik zit niet vol van 2 eieren en 7 ei-eiwitten. Ga liever voor volume voedsel, zolang je maar aan je macro's komt.Eieren is je beste vriend voor bodybuilding.
maarja jij bent Bert
Je moet een gegeven lijn niet in de neus kijken
Beter 1 p**mel in je mond dan 10 in je kont.
Zeg naar nee dan krijg je dr?
Een gebrek aan neusschotje bij?
Een moderator noemt jou een zwerver, pik je dat van je collega's?Vannacht van 1u tot 4u wakker gezeten met mijn zoontje en ik was stikop maar mijn collega heeft het precies moeilijker...
![]()
Jongens in korte broekjes? Hihi.Wat een lekker weertje. Net een rondje hardgelopen (klaarblijkelijk nog niet verleerd) langs het water en overal studenten en jongeren in rokjes, korte broekjes, topjes, met mooi gebruinde benen eronder. En nu in de trein ook weer.