Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pas ie op dat je je gains niet allemaal verliest? 😜Wat een lekker weertje. Net een rondje hardgelopen (klaarblijkelijk nog niet verleerd) langs het water en overal studenten en jongeren in rokjes, korte broekjes, topjes, met mooi gebruinde benen eronder. En nu in de trein ook weer.
En had je toen meteen gevraagd of jullie de volgende keer een sessietje samen klappen?Vrouwelijke collega vroeg tijdens de inwerkdag aan mij. Volgens fitness je. toen werd ik wel even blij![]()
Nee joh ze is getrouwd en is zwanger was gewoon een complimentEn had je toen meteen gevraagd of jullie de volgende keer een sessietje samen klappen?
Ze had je pasje van de sportschool gevonden?Vrouwelijke collega vroeg tijdens de inwerkdag aan mij. Volgens fitness je. toen werd ik wel even blij![]()
Hij was aan het DBB-en onder 'werk'tijd.
Alsof iedereen hier traint

Bij de fysiotherapeut ja
Auw me rug
Touché
Ik zie het probleem niet.
Geil
Ik wel ik moet daar nog 1jaar stage lopen
Ben je bang voor blauwtje? Zo'n player zoals jij maakt zich daar toch geen zorgen over.
Alsof je een hardcore machine bent.Ik kom steeds meer in de sportdrive, en ik blijf het goed volhouden.