ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.914
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Of je het met hem eens bent of niet, het is wel altijd lachen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Of je het met hem eens bent of niet, het is wel altijd lachen.
2007-2021 Gaat lekker hierrrr

Ah je was een keertje niet ziek? Zal je baas fijn vinden.
Ja, hij zei dat mijn kritische blik altijd wordt gewaardeerd.Ah je was een keertje niet ziek? Zal je baas fijn vinden.

Om de armoedigen te pesten.Wat ik niet begrijp is waarom de mondkapjesplicht in het OV blijft.
Tijdens de lockdwons waren de gyms overal dicht toch of woon jij niet in Nederland?Reserveren in de gym, lol. Was hier enkel tijdens de 2 lockdowns.
Wat ik niet begrijp is waarom de mondkapjesplicht in het OV blijft.
De gym waar ik train hadden de helft naar buiten in een tent verplaatst, waar we met een bepaald aantal mensen konden trainen.Tijdens de lockdwons waren de gyms overal dicht toch of woon jij niet in Nederland?
Ik kan er in mijn woonplaats sowieso al 3 aanwijzen.Ik ben niet armoedig, ben gewoon een klimaatgekkie en fan van Jesse Klaver en Gretha Thunberg.
Je ademt zo minder CO2 uit.Ik ben niet armoedig, ben gewoon een klimaatgekkie en fan van Jesse Klaver en Gretha Thunberg.

En elke Chinees die springt na een dagje Foxconn kan ook geen CO2 meer uitstoten.Je ademt zo minder CO2 uit.
Macbooks zijn trouwens ook minder slecht voor het klimaat en milieu dan windows laptops omdat ze langer meegaan.![]()