MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #156.961
Gesprek met een 75 vrouwtje:

Maar manneke toch, waarom heb je nu weer een nieuwe tattoo?
Omdat ik dat mooi vind!
Ja maar jij ziet ze zelf niet, wij moeten er wel naar kijken hé!!

Zalig vrouwtje :roflol:
Je bood niet aan om volgens dezelfde logica er een op haar hoofd te laten zetten?

• #156.963
Lekker weertje, even stuk buiten wezen rennen in de zon. En nu beslag gemaakt voor mijn beroemde Hollandse pannenkoeken. Het mooie is: mijn dochter gaat ze bakken.

Met spek, kaas, spek/appel en met aardbeien.

Ik heb geluncht met een eiwitgehalte en banaan… dus ik zo 2000kcal naar binnen werken ofzo… morgen zal ik lekker veel energie hebben met trainen!

• #156.964
Ik heb soms betere trainingen op 3 uur slaap en amper gegeten te hebben 🙃

• #156.965
Ik heb soms betere trainingen op 3 uur slaap en amper gegeten te hebben 🙃
Ik niet. Ik merk het altijd heel goed als ik de avond er voor beetje extra heb gegeten. Kan dan echt paar kilo meer tillen.

P. S. Toen ik zo oud was als jij kon ik ook harder trainen zonder slaap en eten. Dat doet mdma met je.

• #156.966
Ik niet. Ik merk het altijd heel goed als ik de avond er voor beetje extra heb gegeten. Kan dan echt paar kilo meer tillen.

P. S. Toen ik zo oud was als jij kon ik ook harder trainen zonder slaap en eten. Dat doet mdma met je.
Nu til jij sowieso niet veel dus ja begrijpelijk

• #156.967
  • #156.968
quarantaine chillings with the fam

20211016_201252.jpg

• #156.974
Supertoffe bijeenkomst gehad vanavond over leiderschap, motovatie en network marketing. Goeie sprekers, echt toffe avond en team. :D

• #156.975
Week en een halve sinusinfectie komt eindelijk los na 4 dagen cortisone. Nasty combo van bloedproppen en geel pus dat er zonder waarschuwing uit komt gelekt, maar eindelijk geen pijn meer.

• #156.976
Week en een halve sinusinfectie komt eindelijk los na 4 dagen cortisone. Nasty combo van bloedproppen en geel pus dat er zonder waarschuwing uit komt gelekt, maar eindelijk geen pijn meer.
Klote is dat. Ken het zelf ook goed, sauna, een truc om holtes te openen helpen me om afgelopen 3 jaar geen ontsteking meer te krijgen.

Duiken werkte in het verleden ook goed, dat blaast de boel lekker open.

• #156.978

• #156.980
Neusdouche, zout water, stoombad, deed allemaal geen fl**ker spijtig genoeg.
Zwemmen is iets om te proberen voor de volgende keer, al zit ik er niet op te wachten met bonkende hoofdpijn tussen de ogen.

Terug
Naar boven