XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #156.981
Neusdouche, zout water, stoombad, deed allemaal geen fl**ker spijtig genoeg.
Zwemmen is iets om te proberen voor de volgende keer, al zit ik er niet op te wachten met bonkende hoofdpijn tussen de ogen.
Zwemmen werkt niet. Bij duiken is het echt de druk van de lucht die je inademt en ook in je holtes komt. Die worden leeg geblazen als je opstijgt. Overigens mag je dat dus nooit doen als je al een ontsteking hebt. Als de boel blokkeert kun je serieus gewond raken.

• #156.982
Neusdouche, zout water, stoombad, deed allemaal geen fl**ker spijtig genoeg.
Zwemmen is iets om te proberen voor de volgende keer, al zit ik er niet op te wachten met bonkende hoofdpijn tussen de ogen.
Das wel jammer.

Scherpe mosterd of sambal eten wil nog wel eens helpen met alles open te gooien.

• #156.984
Das wel jammer.

Scherpe mosterd of sambal eten wil nog wel eens helpen met alles open te gooien.
Wasabi-paste uit de tube gevreten, en crazy bastard superhot scorpion sauce gaan halen(net geen 400k scoville). Dat maakte de neus wel open en verlichtte wat(ook door de endorphines), maar de sinus zelf niet.

• #156.985
Zwemmen werkt niet. Bij duiken is het echt de druk van de lucht die je inademt en ook in je holtes komt. Die worden leeg geblazen als je opstijgt. Overigens mag je dat dus nooit doen als je al een ontsteking hebt. Als de boel blokkeert kun je serieus gewond raken.
Dus niet even tot 3 meter duiken in het zwembad, maar echt duiken.

• #156.987
Bw +5kg op de bench press zonder schouder issues 😁 gaat zoveel beter met wat meer schouder controle 😃

• #156.989
Wasabi-paste uit de tube gevreten, en crazy bastard superhot scorpion sauce gaan halen(net geen 400k scoville). Dat maakte de neus wel open en verlichtte wat(ook door de endorphines), maar de sinus zelf niet.
Wellicht wel als je die hotsauce snuift.

Laat ons weten of het helpt.

• #156.990
Sportlife Frozn Deepmint gaan kauwen, 2 stukje tegelijk, zeer fris en door het kauwen komt alles lekker los.

• #157.000
Gefeliciteerd!

Voortaan als “oom” door het leven ✌️
Thanks. Voor hem z'n eerste, maar ben al vier keer oom m'n zus en andere broer. :roflol:

M'n ouders zijn vaak zat opa/oma ondertussen, nu hoef ik niet meer gelukkig want staat niet op de planning. :D

Terug
Naar boven