- Waardering
- 21.488
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
ik denk als Madame op jou begint te kauwen, je uit................Madame Jeanette opkauwen, loop je uit alle gaten helemaal leeg.![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk als Madame op jou begint te kauwen, je uit................Madame Jeanette opkauwen, loop je uit alle gaten helemaal leeg.![]()

Gefeliciteerd, hoop voor je broer dat z'n vrouw goed hersteld en ze de boel een beetje netjes hebben gehechtM'n broer dochter gekregen. 10 pond.
Zal wel goede powerliftser worden.

Heb sinds december geen boete meer gepakt
Je weet dat je via een kleur omhoog moet he
dit is vrij pittigKlopt, oma had als kadootje een doos met verschillende kleuren gegeven. Het idee is eigenlijk om zelf houten grepen te maken, maar kost best veel tijd.Je weet dat je via een kleur omhoog moet hedit is vrij pittig
Mijn eerste vrouw is van me gescheiden, kort nadat ik aankondigde dat ik 1 van de kamers van het huis dat we op het oog hadden, tot boulderruimte zou gaan ombouwen.
Het was het idee van mijn vrouw om de nieuwe kamer van mijn zoon zo aan te kleden. Ik ben het alleen wat uitgebreider dan gepland aan het doen.Mijn eerste vrouw is van me gescheiden, kort nadat ik aankondigde dat ik 1 van de kamers van het huis dat we op het oog hadden, tot boulderruimte zou gaan ombouwen.
Das gelul toch
Nope, zijn meerdere fotos met haar in die rode outfit
We zijn allemaal 16 geweestNope, zijn meerdere fotos met haar in die rode outfit
Prins Harry, en onze prins pils waren ook niet vies van een feestje