Fitness Seller

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (13 bezoekers)

  • Topic starter Harfst
  • Startdatum
  • Reacties 175K
  • Weergaven 6M
  • Volgers 1.251

Bezoekers in dit topic

  • Flinke wind in 't gooi :o

    20211021_065425_edit_244393633323123.jpg
     
    Ligt het aan mij of is de perfromance van dbb echt absurd slecht laatste tijd. Blijft vaak laden in het tabblad zoals hier.
    cddbb28410bdd99b355d074f3c869a50.png
     
    M'n laatste beetjes aan informatiebronnen verwijderd. Afgelopen jaar FB verwijderd, nu Reddit gedumpt en hier alle eeuwige discussie topics ontvolgd :D. Mezelf eens een keer dwingen om niet uren te verspillen aan discussies en vanuit 45784734 bronnen continu informatie binnen te krijgen. Vooral Reddit heb ik te veel op gezeten. Soms open ik gewoon mijn telefoon met Reddit terwijl ik op Reddit op m'n pc aan het lezen ben.... :roflol: :roflol: Wordt wel even wennen nu.
     
    M'n laatste beetjes aan informatiebronnen verwijderd. Afgelopen jaar FB verwijderd, nu Reddit gedumpt en hier alle eeuwige discussie topics ontvolgd :D. Mezelf eens een keer dwingen om niet uren te verspillen aan discussies en vanuit 45784734 bronnen continu informatie binnen te krijgen. Vooral Reddit heb ik te veel op gezeten. Soms open ik gewoon mijn telefoon met Reddit terwijl ik op Reddit op m'n pc aan het lezen ben.... :roflol: :roflol: Wordt wel even wennen nu.
    Waarom zou je dat doen?
     
    Waarom zou je dat doen?
    Waarom niet? Ik verspil er uren aan tijd op om gewoon een beetje dom van alles op social media te lezen. Oneindige discussies word ook niemand beter op. FB verwijderen was al een opluchting, maar al snel nam Reddit het over. Hopelijk gaat het beter met dat ook weg. Heb hier genoeg dingen te doen; een thuisbioscoop, elektrische gitaar, high-end game pc, degelijke systeemkamera, stapels aan boeken... Maar vaak zit ik toch het meeste tijd te verspillen op SM. Beetje zonde van m'n tijd (en het geld dat ik in al m'n zooi heb gestoken).
     
    M'n laatste beetjes aan informatiebronnen verwijderd. Afgelopen jaar FB verwijderd, nu Reddit gedumpt en hier alle eeuwige discussie topics ontvolgd :D. Mezelf eens een keer dwingen om niet uren te verspillen aan discussies en vanuit 45784734 bronnen continu informatie binnen te krijgen. Vooral Reddit heb ik te veel op gezeten. Soms open ik gewoon mijn telefoon met Reddit terwijl ik op Reddit op m'n pc aan het lezen ben.... :roflol: :roflol: Wordt wel even wennen nu.
    Reddit is wel nice ja. Heb alleen een shadowban gekregen nin /r/netherlands. Daar heb je echt ultra wappies aan de pro-covid zeide zittenen als je het gerinste kritiek hebt krijg je een shadowban blijkbaar. :emo:
     
    Reddit is wel nice ja. Heb alleen een shadowban gekregen nin /r/netherlands. Daar heb je echt ultra wappies aan de pro-covid zeide zittenen als je het gerinste kritiek hebt krijg je een shadowban blijkbaar. :emo:
    Die discussies aangaan werd ik ook niet gelukkig van :o. Zelfde als hier. Volg nu alleen nog maar wat allerlei topics en logs. Voor vragen was reddit handig, maar dat was 1% van m'n gebruik ervan. 99% is al te googlen met "Je vraag hier site:reddit.com", of een specifiek forum voor je vraag (AV forums, shroomery, DBB etc).
     
    Waarom niet? Ik verspil er uren aan tijd op om gewoon een beetje dom van alles op social media te lezen. Oneindige discussies word ook niemand beter op. FB verwijderen was al een opluchting, maar al snel nam Reddit het over. Hopelijk gaat het beter met dat ook weg. Heb hier genoeg dingen te doen; een thuisbioscoop, elektrische gitaar, high-end game pc, degelijke systeemkamera, stapels aan boeken... Maar vaak zit ik toch het meeste tijd te verspillen op SM. Beetje zonde van m'n tijd (en het geld dat ik in al m'n zooi heb gestoken).
    Ik herken het.
     
    Ik herken het.
    De film Social Dilemma was bij mij de drijfveer geweest om er van af te willen. Ben ook al amper actief op IG, en daar volg ik alleen vrienden. Heel soms plaats ik nog een keer een foto'tje. Het systeem achter Social Media is een van de grootste, gemetastaseerde carcinoom dat er is. Ging ook gewoon weer leuk verder met een ander medium na FB te verwijderen. Het duurde ff voordat het besef er in kwam waar ik dit keer mee bezig was.
     
    De film Social Dilemma was bij mij de drijfveer geweest om er van af te willen. Ben ook al amper actief op IG, en daar volg ik alleen vrienden. Heel soms plaats ik nog een keer een foto'tje. Het systeem achter Social Media is een van de grootste, gemetastaseerde carcinoom dat er is. Ging ook gewoon weer leuk verder met een ander medium na FB te verwijderen. Het duurde ff voordat het besef er in kwam waar ik dit keer mee bezig was.
    Social media is troep.

    Kzit alleen op DBB, de rest allemaal 5 jaar geleden verwijdert.
     
    Social media is troep.

    Kzit alleen op DBB, de rest allemaal 5 jaar geleden verwijdert.
    Eens, maar de discussies hier zijn ook niet al te lekker altijd :p. Die kunnen ook 100en pagina's verder gaan. Ik moet ook gewoon minder energie steken in dingen online en meer energie steken in de rest.
     
    Ik heb wel social media maar kijk er soms dagen niet op. FB is voor mij wel handig ivm evenementen, insta heb ik omdat mijn vriendin dit er heeft opgezet. Voor de rest DBB en meer eigenlijk niet.
     
    Waarom niet? Ik verspil er uren aan tijd op om gewoon een beetje dom van alles op social media te lezen. Oneindige discussies word ook niemand beter op. FB verwijderen was al een opluchting, maar al snel nam Reddit het over. Hopelijk gaat het beter met dat ook weg. Heb hier genoeg dingen te doen; een thuisbioscoop, elektrische gitaar, high-end game pc, degelijke systeemkamera, stapels aan boeken... Maar vaak zit ik toch het meeste tijd te verspillen op SM. Beetje zonde van m'n tijd (en het geld dat ik in al m'n zooi heb gestoken).
    Het is niet zo moeilijk tijd voor sm in te ruimen, bv 2 uur per week en je daar dan aan te houden.
     
    Het is niet zo moeilijk tijd voor sm in te ruimen, bv 2 uur per week en je daar dan aan te houden.
    Social media is wat anders dan gamen hè. Gamen kan ik prima hooguit een uurtje of 2 doen, social media is één grote uitgezaaide tumor met de meest effectieve manieren om je bezig te houden. Wie gaat er nou op social media met het idee om even exact een half uur te scrollen op een dag? Je gaat er in uit verveling en blijft hangen.
     
    Back
    Naar boven