HardcoreMachine
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 3.698
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 119kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is toch nog mooier als je helemaal geen (besef van) haters hebt.Als je ziet dat je grootste haters met het hardste lawaai eigenlijk sukkeltjes zijn die hun leven niet op orde hebben wordt je dag toch weer wat beter gemaakt.
Vertel?Als je ziet dat je grootste haters met het hardste lawaai eigenlijk sukkeltjes zijn die hun leven niet op orde hebben wordt je dag toch weer wat beter gemaakt.
Staat misschien wel op Facebook?
. Ik heb contact opgenomen met kennissen die zzp beveiliging verrichten en kunnen mij wel hierin helpen.
Ben lekker nu 3 maanden fulltime aan het werk op luchthaven schiphol. Veel geleerd, veel gezien, en valt nog meer te leren. Echter wil ik graag mijn kennis verbreden en ander soort beveiliging erbij verrichten sinds ik leergierig ben. Ik heb sowieso geen 40 uur mentaliteit. Ik heb contact opgenomen met kennissen die zzp beveiliging verrichten en kunnen mij wel hierin helpen.
Pre genomen, en nu naar gym. En ben al -19kg lichter.
![]()
Daarom ben je beveiliger
Zeg eens eerlijk,.... Heb je al een foute matchende kersttrui die jij en je hond aan doen?
Nee maar speciaal voor jou ga ik die niet kopen 😌Zeg eens eerlijk,.... Heb je al een foute matchende kersttrui die jij en je hond aan doen?
Is die krabpaal niet een beetje te klein voor hem?