Ja
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja
Mijn dochter was ook altijd een kop groter. Valt nu mee, 1.65 (12 jaar). Als baby 59 cm😂Volgens mij hebben we een reus op de wereld gezet.
Nu ben ik wel benieuwd naar die zwemlessen.Hij zat tijdens de zwemles van zijn zus zo gefascineerd te kijken, dat de judo lerares vroeg of hij een keertje mee wilde doen
Dat is in een sportcomplex met zwembad en gymzaal.
Werk jij in het Pieter baan centrum ofzo? 😂Klopjacht naar diegene die in de afvalbak heeft gescheten @work
Wie zegt dat hij er werkzaam is?

Het is geen medewerker van ons. Er staan hier in de loods van die afvalbakken, soort cement emmers. Een chauffeur heeft zo'n emmer meegenomen in zijn laadbak, is daar gaan schijten en heeft die shit terug gezet. En die melding komt dan bij mij binnen. Ik heb de luitjes daar gevraagd om de camerabeelden te bekijken zodat ik de transporteur kan gaan bellen.
Hebben jullie geen wc?Het is geen medewerker van ons. Er staan hier in de loods van die afvalbakken, soort cement emmers. Een chauffeur heeft zo'n emmer meegenomen in zijn laadbak, is daar gaan schijten en heeft die shit terug gezet. En die melding komt dan bij mij binnen. Ik heb de luitjes daar gevraagd om de camerabeelden te bekijken zodat ik de transporteur kan gaan bellen.
Nee wij houden onze poep meestal op.Hebben jullie geen wc?
Wel smerig trouwens. Ik heb heel lang in de horeca gewerkt, en dronken, stonede of mensen met wat anders op maken er best wel eens een hele gore shitzooi van. Een emmer bleek en daarna de brandslang gebruikten we voor de ergste gevallen….
Je collega's ja omdat jij 5x per dag zit te poepen!
Wat voor werk doe je precies?Het is geen medewerker van ons. Er staan hier in de loods van die afvalbakken, soort cement emmers. Een chauffeur heeft zo'n emmer meegenomen in zijn laadbak, is daar gaan schijten en heeft die shit terug gezet. En die melding komt dan bij mij binnen. Ik heb de luitjes daar gevraagd om de camerabeelden te bekijken zodat ik de transporteur kan gaan bellen.
Lol kheb op Gerard Douplein gewerkt, naast ons zat een visrestaurant.Hebben jullie geen wc?
Wel smerig trouwens. Ik heb heel lang in de horeca gewerkt, en dronken, stonede of mensen met wat anders op maken er best wel eens een hele gore shitzooi van. Een emmer bleek en daarna de brandslang gebruikten we voor de ergste gevallen….
Q&A in de AGF-sector.Wat voor werk doe je precies?
Niets zo fijn als betaald kakken en selfies maken trouwens.
DutjesJe collega's ja omdat jij 5x per dag zit te poepen!
Snap niet dat ze het na al die jaren nog steeds niet in de gaten hebben. Op 'goede' dagen zit ik in totaal zo'n anderhalf uur op de plee te pitten.Yep. En dronken vrouwen kunnen er ook wat van trouwens.Lol kheb op Gerard Douplein gewerkt, naast ons zat een visrestaurant.
Op een dag kwam een vage zwerver onze tent in om naar het toilet te gaan. Meteen kwam iemand van de bediening van dat visrestaurant onze tent ingerend om ons te waarschuwen voor die zwerver, welke we meteen de zaak uit hebben gebonjourd.
Wat bleek nou, een paar dagen eerder was ie daar naar het toilet gegaan en had ie alle muren ondergesmeerd met stront. Next level smerig.
Misschien zijn ze blij met die anderhalf uur rust…. Mijn collega’s doen altijd alles wat ik vraag, want dan laat ik ze met rust… werkt heel goed 😉DutjesSnap nog steeds niet dat ze het na al die jaren nog niet in de gaten hebben. Op 'goede' dagen zit ik in totaal zo'n anderhalf uur op de plee te pitten.
Vrouwen zijn sowieso smerige wezens. Ik heb nog een tijd gewerkt als schoonmaker. Kantoorpandjes na sluitingstijd enzo, maar dus ook de toiletten. De damestoiletten waren altijd fucking smerig.Yep. En dronken vrouwen kunnen er ook wat van trouwens.
Ik heb de zelfde ervaring maar dan als barman (en ja, ik moest ook de plees poetsen samen met de anderen).Vrouwen zijn sowieso smerige wezens. Ik heb nog een tijd gewerkt als schoonmaker. Kantoorpandjes na sluitingstijd enzo, maar dus ook de toiletten. De damestoiletten waren altijd fucking smerig.