AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.348
Werk jij in het Pieter baan centrum ofzo? 😂
Het is geen medewerker van ons. Er staan hier in de loods van die afvalbakken, soort cement emmers. Een chauffeur heeft zo'n emmer meegenomen in zijn laadbak, is daar gaan schijten en heeft die shit terug gezet. En die melding komt dan bij mij binnen. Ik heb de luitjes daar gevraagd om de camerabeelden te bekijken zodat ik de transporteur kan gaan bellen.

Laatst bewerkt:
  • #157.349
Het is geen medewerker van ons. Er staan hier in de loods van die afvalbakken, soort cement emmers. Een chauffeur heeft zo'n emmer meegenomen in zijn laadbak, is daar gaan schijten en heeft die shit terug gezet. En die melding komt dan bij mij binnen. Ik heb de luitjes daar gevraagd om de camerabeelden te bekijken zodat ik de transporteur kan gaan bellen.
Hebben jullie geen wc?

Wel smerig trouwens. Ik heb heel lang in de horeca gewerkt, en dronken, stonede of mensen met wat anders op maken er best wel eens een hele gore shitzooi van. Een emmer bleek en daarna de brandslang gebruikten we voor de ergste gevallen….

• #157.350
Hebben jullie geen wc?

Wel smerig trouwens. Ik heb heel lang in de horeca gewerkt, en dronken, stonede of mensen met wat anders op maken er best wel eens een hele gore shitzooi van. Een emmer bleek en daarna de brandslang gebruikten we voor de ergste gevallen….
Nee wij houden onze poep meestal op.

• #157.352
Wat voor werk doe je precies?

Niets zo fijn als betaald kakken en selfies maken trouwens.

• #157.353
Kameel doet 🍌 en 🍆 dacht ik

• #157.354
Hebben jullie geen wc?

Lol kheb op Gerard Douplein gewerkt, naast ons zat een visrestaurant.

Op een dag kwam een vage zwerver onze tent in om naar het toilet te gaan. Meteen kwam iemand van de bediening van dat visrestaurant onze tent ingerend om ons te waarschuwen voor die zwerver, welke we meteen de zaak uit hebben gebonjourd.

Wat bleek nou, een paar dagen eerder was ie daar naar het toilet gegaan en had ie alle muren ondergesmeerd met stront. Next level smerig.

• #157.357
Lol kheb op Gerard Douplein gewerkt, naast ons zat een visrestaurant.

Op een dag kwam een vage zwerver onze tent in om naar het toilet te gaan. Meteen kwam iemand van de bediening van dat visrestaurant onze tent ingerend om ons te waarschuwen voor die zwerver, welke we meteen de zaak uit hebben gebonjourd.

Wat bleek nou, een paar dagen eerder was ie daar naar het toilet gegaan en had ie alle muren ondergesmeerd met stront. Next level smerig.
Yep. En dronken vrouwen kunnen er ook wat van trouwens.

• #157.358
Dutjes :) Snap nog steeds niet dat ze het na al die jaren nog niet in de gaten hebben. Op 'goede' dagen zit ik in totaal zo'n anderhalf uur op de plee te pitten.
Misschien zijn ze blij met die anderhalf uur rust…. Mijn collega’s doen altijd alles wat ik vraag, want dan laat ik ze met rust… werkt heel goed 😉

• #157.360
Vrouwen zijn sowieso smerige wezens. Ik heb nog een tijd gewerkt als schoonmaker. Kantoorpandjes na sluitingstijd enzo, maar dus ook de toiletten. De damestoiletten waren altijd fucking smerig.
Ik heb de zelfde ervaring maar dan als barman (en ja, ik moest ook de plees poetsen samen met de anderen).

Terug
Naar boven