AndroidHealthClinic

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Eigenlijk voor de 4 katten, maar hij ziet het idd als klimrek😇
 
Aangezien ik om 6:00-7:00 in de ochtend moet gaan trainen nu en ik nog een potje t5 heb staan dacht ik misschien is dit wat om pre wo te nemen(ben ook aan het cutten). Zou dan wel op nuchtere maag zijn of is dit niet aan te raden ivm aspirine? Jullie miss ervaring wovano vntl Biomek Col_inc hoxyz of iemand anders?
 
Aangezien ik om 6:00-7:00 in de ochtend moet gaan trainen nu en ik nog een potje t5 heb staan dacht ik misschien is dit wat om pre wo te nemen(ben ook aan het cutten). Zou dan wel op nuchtere maag zijn of is dit niet aan te raden ivm aspirine? Jullie miss ervaring wovano vntl Biomek Col_inc hoxyz of iemand anders?
Zou minimaal iets van een shake en een banaan nemen voor je training. Niet helemaal op lege maag. Zelf alleen ervaring met t5 op lege maag icm 30-45 min cardio en dat kan prima.
 
Aangezien ik om 6:00-7:00 in de ochtend moet gaan trainen nu en ik nog een potje t5 heb staan dacht ik misschien is dit wat om pre wo te nemen(ben ook aan het cutten). Zou dan wel op nuchtere maag zijn of is dit niet aan te raden ivm aspirine? Jullie miss ervaring wovano vntl Biomek Col_inc hoxyz of iemand anders?
waarom zou aspirine niet mogen op nuchtere maag? Heb zelf wel een potje t5 van dirk gekregen laatst maar nog niet aangeraakt. Vroeger trainde ik wel vaker op nuchtere maag en vond dat altijd wel te doen. Pre bed gewoon wat verhogen in calorieen/volume en dan als je Yohmbine wilt gebruiken intra gewoon wat EAA's I guess. Die EAA's van XXL zijn ook nog eens erg lekker. Ik drink dan altijd zoveel onder het trainen door de smaak dat ik de gehele training vol zit.

Yohimbine zijn vet verlies propreties werken alleen als je fasted bent en dan traint of cardio doet en is ook een stimulant, dus je kan dat overwegen. Maar ik kreeg zelf erg veel anxiety van Yohimbine. Geen idee waar je het moet halen tegenwoordig maar ik denk dat pipingrocks (die site van agmatine) het wel aanbiedt. Laatst daar wat melatonine, agmatine en andere "illegale" zooi gehaald en hoefde ook maar paar euro import kosten te betalen.
 
Alleen nog plinten plaatsen en de muur verven en dan zijn we eindelijk klaar met de slaapkamer van onze zoon. Dan moet ik nog wel een muurtje wegbreken, vloertje leggen enz. in onze nieuwe slaapkamer. Al met al slapen wij al een half jaar op de grond.
39360077-126C-47CD-9237-E3EF93E59162.jpeg
 
Alleen nog plinten plaatsen en de muur verven en dan zijn we eindelijk klaar met de slaapkamer van onze zoon. Dan moet ik nog wel een muurtje wegbreken, vloertje leggen enz. in onze nieuwe slaapkamer. Al met al slapen wij al een half jaar op de grond.
Bekijk bijlage 542091
Eerst verven en dan plintjes plaatsen scheelt wat afplakwerk als je rechte muren hebt.
 
Liep vanmorgen mn dagelijkse rondje toen mijn oog op een openstaande postNL bus viel. In die bus zag ik een grote doos van "my proteïn" staan. Ik aarzelde geen moment, pakte mn stanleymes en sneed de betreffende doos naar de "mallegiezen"

Wist mezelf nog net uit de voeten te maken voordat de knappe, blonde postNL-bezorgster terug bij haar busje aankwam.
 
Liep vanmorgen mn dagelijkse rondje toen mijn oog op een openstaande postNL bus viel. In die bus zag ik een grote doos van "my proteïn" staan. Ik aarzelde geen moment, pakte mn stanleymes en sneed de betreffende doos naar de "mallegiezen"

Wist mezelf nog net uit de voeten te maken voordat de knappe, blonde postNL-bezorgster terug bij haar busje aankwam.
Werk je voor de concurrent?
 
Aangezien ik om 6:00-7:00 in de ochtend moet gaan trainen nu en ik nog een potje t5 heb staan dacht ik misschien is dit wat om pre wo te nemen(ben ook aan het cutten). Zou dan wel op nuchtere maag zijn of is dit niet aan te raden ivm aspirine? Jullie miss ervaring wovano vntl Biomek Col_inc hoxyz of iemand anders?

Maat zou minimaal wel iets nemen als banaan ofzo, hoor veel van mensen dat op lege maag geen aanrader is. Zelf ook ooit eens gedaan maar echt je gaat je kut voelen.
 
Eerst verven en dan plintjes plaatsen scheelt wat afplakwerk als je rechte muren hebt.
De vorige keer deed ik het andersom, nu ga ik het zo proberen ja. De muur wordt een donkergroene tint en de plinten zijn voorgelakt wit mdf. Dus het kitnaadje bovenop moet dan wel secuur

Aan de andere kant verwacht ik na een paar weken al wel schade.
 
Back
Naar boven