XXL Nutrition

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • Mijn vrouw die toegeeft dat ik net zo goed gelijk zelf het kozijn kon afplakken. :rolleyes:
     
    Aangezien ik het opnieuw gedaan heb beter.

    Ik ben gelukkig wel klaar mer verven, ik heb zo’n hekel aan.
    nieuwbouw, renovatie of gewoon een nieuw kleurtje?

    eerste 2 zijn pas echt kut omdat je dan nog eerst de primer moet zetten :o
     
    Laatst bewerkt:
    nieuwbouw, renovatie of gewoon een nieuw kleurtje?

    eerste 2 zijn pas echt kut omdat je dan nog eerst de primer moet zetten :o
    Gewoon een nieuw kleurtje, (leger)groen over beige, dus dat was goed te doen.
     
    Laatst bewerkt:
    Ah nice. Het kerstpakket van de vorige bewoonster is voor het 4e jaar op rij bij ons bezorgd.

    En volgens de echte kerstspirit moet je daar natuurlijk gewoon zelf heerlijk van genieten. Fijne kerst allemaal:D
    20211211_154405.jpg
     
    Als ik dat op eet kom ik gelijk 2 kilo aan, helemaal van de chocola.
     
    Ah nice. Het kerstpakket van de vorige bewoonster is voor het 4e jaar op rij bij ons bezorgd.

    En volgens de echte kerstspirit moet je daar natuurlijk gewoon zelf heerlijk van genieten. Fijne kerst allemaal:D
    Bekijk bijlage 543055
    Tenminste wel een lekker pakket, 9 van de 10 kerstpakketten tegenwoordig bestaan uit culinaire rommel die iedereen aan de hond geeft.
     
    Ah nice. Het kerstpakket van de vorige bewoonster is voor het 4e jaar op rij bij ons bezorgd.

    En volgens de echte kerstspirit moet je daar natuurlijk gewoon zelf heerlijk van genieten. Fijne kerst allemaal:D
    Bekijk bijlage 543055
    Gewoon doorsturen naar de voedselbank jonghu!! (Dat is het Kerst gevoel, aan een ander denken)
     
    Gewoon doorsturen naar de voedselbank jonghu!! (Dat is het Kerst gevoel, aan een ander denken)
    Zodat 1 of andere zogenaamd skerre Turk in een Mercedes er mee aan de haal gaat?

    Die gasten vieren niet eens kerst
    :trollface:
     
    Back
    Naar boven