MuscleMeat

Sticky Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed?

• #157.605
Wauw meen je dat, ik ben bijna het drie dubbele kwijt en dan probeer ik nog het meeste bij lidl te doen ook.
Aanbiedingen afgaan. Geen merkproducten kopen. Verse groenten bij de turk.
Extra vroeg naar de lidl. Vlees wat op de dagdatum staat voor 0,50 euro. Ook kip en rundvlees de 400 gr verpakkingen.
Op 4000 kcal per dag is het te doen.
Als het moet krijg je het voor elkaar :)

• #157.606
Vaker bukken in de supermark, goedkoopste staat onderaan.

• #157.607
Ik red het makkelijk van 50 pw, en dat is inclusief dingen zoals kattenbakvulling enzo. Maar komt denk ik vooral omdat ik vrij saai eet 😬

• #157.612
Ik denk dat we hier vlot over de €200 per week zitten, met de vriendin en zoontje erbij.
om en nabij de 700 euro p week , 5 kinderen . daar zitten trouwens ook de lunch van de boys in de werkplaats bij en een koelkast vol met bier voor de boys

• #157.618
mijn vrouw is ongeveer 5 cm kleiner . ik doe altijd of ik haar niet hoor als ze wat van de bovenste plank moet hebben ( vind het grappig om haar te zien klimmen voor een fles cola)
En dat wordt later niet alsnog jouw probleem?
Dat moet wel echte liefde zijn :o

• #157.619
En dat wordt later niet alsnog jouw probleem?
Dat moet wel echte liefde zijn :o
toen wij net bij mekaar waren had ze er moeite mee dat ik haar liet spartelen op die manier , nu tegenwoordig is net zo savage als mij wat dat betreft . regelmatig vraagt ze of ik de was machine wil leeg maken en dan lacht ze mij uit omdat ik kreun en steun vanwege een gare rug ... meestal vraagt ze dan of opa hulp nodig heeft hahahahah

• #157.620
mijn vrouw is ongeveer 5 cm kleiner . ik doe altijd of ik haar niet hoor als ze wat van de bovenste plank moet hebben ( vind het grappig om haar te zien klimmen voor een fles cola)
Mijne is ook 5cm kleiner, maar denkt dat ze langer is dan ik.

Terug
Naar boven