- Waardering
- 10.918
- Lengte
- 1m75
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Van de Appie? Wat had je dan verwacht gouden handdruk?![]()
Lekker man. Voor mijn inzet de afgelopen 7 jaar, een doosje bonbons als bedankje![]()
Had liever een cadeaubon ofzoVan de Appie? Wat had je dan verwacht gouden handdruk?
Doosje merci zou toepasselijker zijn geweest

Precies
Ik vind het nog steeds aardig van ze.![]()
Lekker man. Voor mijn inzet de afgelopen 7 jaar, een doosje bonbons als bedankje![]()
Idd. En het zijn tenminste geen cheape blanco merk chocolaatjes

Dat is een stuk minder dan de inflatie, dus eigenlijk ga je er op achteruitUurloon verhoging van 2,7% vanaf het begin nieuwjaar

Naja hij heeft in ieder geval iets gekregen... Dus eigenlijk gaat hij er minder op achteruit dan zonder de loonsverhogingDat is een stuk minder dan de inflatie, dus eigenlijk ga je er op achteruit![]()

September krijg ik weer een verhogingDat is een stuk minder dan de inflatie, dus eigenlijk ga je er op achteruit![]()
Nieuwe jaar 1% september 1% 0,7% Nieuwe jaar op deze fiets of?
Begin jaar 2,7%. En vanaf september heb ik een dienstjaar opgebouwd dan stijgt er weer een 2,5% bij. Bij elk dienstjaar ga ik een trede omhoog had ik begrepenNieuwe jaar 1% september 1% 0,7% Nieuwe jaar op deze fiets of?
als hij bij mij gewerkt had had hij een envelop gekregen en kratje bier met post uit madurodamVan de Appie? Wat had je dan verwacht gouden handdruk?