Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is ook wel weer een bizarre visie op sport, op dit plaatje.
Het is gewoon een manier op alle plezier af te pakken. Een slijterij mag wel open blijven en een koffieshop ook maar gyms dicht. Komt puur omdat ze niks verdienen op gezonde mensende motie is ook direct verworpen om er direct iets mee te doen. kunnen wel positief zijn maar het is zeer kloten allemaal.
Snap het wel, dat zijn de enigste mensen die nog niet in de gaten hebben dat we als nederlander elke dag kei hard genaaid worden onder het mom van “corona mag alles”.Het is ook wel weer een bizarre visie op sport, op dit plaatje.
Dat is een voorbeeld van wat straks valt onder essentiële sportbeoefening.Het is ook wel weer een bizarre visie op sport, op dit plaatje.
Of sporten mag alleen indien je de booster shot hebt, zou me niets verbazen.Dat is een voorbeeld van wat straks valt onder essentiële sportbeoefening.
Het is wel weer mijn leeftijdscategorie...Snap het wel, dat zijn de enigste mensen die nog niet in de gaten hebben dat we als nederlander elke dag kei hard genaaid worden onder het mom van “corona mag alles”.
Zijn altijd dezelfde….
Lijkt wel een scene uit The walking dead.Dat is een voorbeeld van wat straks valt onder essentiële sportbeoefening.
Alleen vooraf bepaalde sporten en oefeningen mogen straks onder voorwaarde dat de beoefenaar migreert naar een gezondere BMI indien deze buiten de groene bandbreedte valt.
ik teken er direct voor. want kan mij die booster schelen ik wil mijn leven gewoon terug.Of sporten mag alleen indien je de booster shot hebt, zou me niets verbazen.
Idd liever 10jaar korter leven en je oude leven terug dan dit leven wat we nu hebebnik teken er direct voor. want kan mij die booster schelen ik wil mijn leven gewoon terug.
Akkoordik teken er direct voor. want kan mij die booster schelen ik wil mijn leven gewoon terug.
Doen ze geen ID-controle bij jou dan?Ik kan gelukkig voorlopig nog blijven trainen in België
![]()
Waarom?
Dat doen ze nu bij Basic-fit en Anytime om te zorgen dat er geen Nederlanders komen sporten
Bij die hardcore gym waar ik ga ontvangen ze alle Nederlanders met open armenDat doen ze nu bij Basic-fit en Anytime om te zorgen dat er geen Nederlanders komen sporten
Raziesss!Dat doen ze nu bij Basic-fit en Anytime om te zorgen dat er geen Nederlanders komen sporten